قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا 18 و 22 لیتری

قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا 18 و 22 لیتری ارائه شده در این نمایندگی فروش، به قیمت درب کارخانه می باشد. خریدارن می توانند جهت خرید انواع اتوکلاو شرکت ایفا فراز آوینا از طریق، این وب سایت معتبر اقدام نمایند.

مشخصات اتوکلاو ایفا فراز آوینا 18 و 22 لیتری

همانطور که می دانید اتوکلاوها ضروری ترین دستگاه مورد استفاده در تمامی بخش های درمانی و پزشکی، جهت استریل کردن و پاک سازی از انواع میکروب ها می باشند.
جالب است بدانید که اتوکلاوها را می توان به عنوان یک زودپز و ماشین لباسشویی بسیار کارآمد تصور کرد. این جامع ترین توصیف از کارایی یک دستگاه اتوکلاو می باشد، زیرا در فشار حداکثری به وسیله بخار آب 100 درجه ابزارآلات را استریل کرده و شسته و تمیز تحویل می دهد.
دستگاه های ضدعفونی کننده برای ایمنی، در حین استفاده قفل می شوند و هنگام استریل و خشک بودن تجهیزات قفل باز می شود. عمل استریلیزاسیون بسته به آنچه که درون دستگاه قرار دارد از 6 تا 30 دقیقه ممکن است به طول بیانجامد.
باتوجه به برندهای متفاوت تولید کننده، شرکت ایفا فراز آوینا را می توان معتبرترین تولید کننده انواع اتوکلاو با عالی ترین کیفیت معرفی نمود.
ایفا فراز آوینا اتوکلاوهای خود را در حجم های 18 و 22 لیتری تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.
از مهم ترین ویژگی های اتوکلاوهای برند ایفا فراز آوینا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای قوی ترین پمپ وکیوم
  • مجهز به کنترلر نوسانات برق
  • مجهز به کنترلر دما و فشار
  • مجهز به تایمر و ثبات زمانی
  • دارای سریع ترین سیکل استریل
  • امکان خشک کردن سریع مخزن و محتویات
  • مجهز به سیستم هشدار دهنده در شرایط اضطراری
  • قابلیت استریلیزاسیون ابزار به 2 صورت پک شده و غیر پک شده

چگونه بهترین قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا را تهیه کنیم؟

از آن جایی که اتوکلاوها و دستگاه های ضدعفونی کننده از جمله مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات مورد استفاده در یک محیط درمانی مثل بیمارستان، مطب و یا کلینیک ها هستند، در نتیجه خرید دستگاه اصل و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
امروزه در این بازار هرج و مرجی که همه در حال عرضه جنس فیک و تقلبی هستند و فقط به فکر فروش بیشتر می باشند، تنها راهی که می توان اتوکلاو ایفا فراز آوینا را با اطمینان بر اصل بودن محصول خریداری نمود این است که مستقیما از کارخانه محصول را تهیه نمایید.
برای خرید مستقیم، ارزان ترین قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا تنها یک راه وجود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود.

قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا

مرجع فروش مستقیم بهترین مارک اتوکلاو در ایران

برای خرید انواع اتوکلاو با کیفیت درجه یک دیگر لازم نیست به صورت حضوری به فروشگاه های مربوطه رفته و انواع بی کیفیت و مارک های ناشناخته را ندانسته تهیه کنید.
فقط کافیست از طریق این مجموعه که به عنوان نمایندگی فروش محصولات شرکت ایفا فراز آوینا زیر نظر خود شرکت در حال فعالیت می باشد، اتوکلاو 18 و یا 22 لیتری مورد نظر خود را به صورت کاملا بدون واسطه خریداری نمایید.
شما می توانید با وارد شدن به وب سایت این نمایندگی فروش، اقتصادی ترین قیمت اتوکلاو ایفا فراز آوینا را به عنوان بهترین مارک تولید داخل به صورت آنلاین تهیه کنید.

تماس با ما