قیمت اتوکلاو آویکو برای دندانپزشکی

قیمت اتوکلاو آویکو که یک برند داخلی است، به صورت قابل توجهی به صرفه و اقتصادی می باشد که یکی از بهترین انتخاب ها برای دندانپزشکی ها به شمار می رود. جهت خرید این دستگاه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این مجموعه می تواند مناسب ترین انتخاب باشد.

اتوکلاو ۲۲ لیتری آویکو مدل دندانپزشکی

در مطب های پزشکی، اتوکلاو یکی از ملزومات محسوب می شود که وجود آن می تواند وسایل را از شر آلودگی ها خلاص کند.
عملکرد اتوکلاو به صورت استریل کردن لوازم در فشار و دمای بالا با استفاده از بخار آب می باشد. به صورتی که مواد به مدت پانزده تا بیست دقیقه در دمای صد و بیست و یک درجه سانتی گراد در بخار حرارت می بینند تا میکروب ها و عوامل بیماری زای آن از بین برود.
این دستگاه یک وسیله کاربردی در مراکز پزشکی، دندانپزشکی، میکروبیولوژی، قارچ شناسی، خالکوبی و سوراخ کاری بدن انسان، دامپزشکی، عمل های جراحی و زیبایی، ساخت پروتز و سایر مراکز مشابه جهت استریل کردن و میکروب زدایی حداکثری لوازمی همچون ظروف آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، مواد زائد و زباله ها (منظور از زباله موادی به مانند مواد لاستیکی، دستکش، لباس، ماسک، پانسمان و غیره است)، ابزارهای جراحی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که اتوکلاو در حجم های گوناگونی تولید می شود که یکی از محبوب ترین آنها برای دندانپزشکی ها، حجم بیست و دو لیتر است.
شرکت آویکو، از شرکت های فعال تولید اتوکلاو در ایران است که با پیشرفته ترین تکنولوژی ها نمونه هایی در سطح جهانی می سازد. اتوکلاو های بیست و دو لیتری آویکو به شکل مکعبی ساخته می شود تا بسته به نوع مورد نیاز، از آن استفاده گردد.
از جمله مشخصات اتوکلاو آویکو مدل 22 لیتری آن می توان به این موارد اشاره داشت:

  • مجهز به پمپ وکیوم
  • دارای سیستم عیب یابی خودکار
  • دارای تعداد 6 سیکل استریل
  • صفحه نمایش LCD
  • مجهز به خشک کن
  • آبگیری دستی
  • جنس چمبر از فولاد ضد زنگ
  • 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

قیمت اتوکلاو آویکو

اهمیت وجود پمپ وکیوم در دستگاه اتوکلاو

در حال حاضر دستگاه های اتوکلاو با سیستم های پیشرفته تر تولید می شوند و امکان استریل را در مدت زمان کمتر و با قدرت بالاتر فراهم آورده‌ اند.
بر روی دستگاه اتوکلاو جدید پمپ های وکیوم تعبیه شده که نقش تاثیر گذاری در پایین آمدن سرعت استریل و بالاتر بردن کیفیت کار دارد.
در هنگام آغاز به کار دستگاه اتوکلاو بسیار اهمیت دارد که اطمینان پیدا کنیم قبل از فعال شدن دستگاه اتوکلاو تمامی هوای داخل محفظه آن خارج شده است.
زیرا هرچه هوای درون دستگاه کمتر باشد، استریل با قدرت بالاتر و زمان کمتری انجام می گیرد.
از آنجایی که بخار وزن کمتری نسبت به هوا دارد پس از ورود به دستگاه اتوکلاو قسمت‌ های بالایی دستگاه را پر می‌ کند و با وجود پمپ وکیوم و خلا هوای درون محفظه به سمت پایین کشیده و خارج می گردد؛ به این صورت تمامی فضای محفظه اتوکلاو با بخار پرفشار پوشش داده می‌ شود.
همچنین کمک می کند تا هوا کاملا رقیق شده و فشار هوا کاهش پیدا کند، که در این حالت عمل استریل در کلیه بخش های محفظه دستگاه اتوکلاو به صورت یکسان انجام می شود.
به طور کلی می توان گفت که وجود پمپ وکیوم در دستگاه اتوکلاو هم به دنبال دارد عبارتند از:

  1. قبل از شروع استریل تمامی هوای موجود درون بسته های وکیوم شده را خارج می کند.
  2. پس از پایان عملیات استریل به منظور خشک کردن ابزار آلات مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

توجه داشته باشید که به منظور استریل کردن تمامی ابزارالات حفره دار به خصوص در حوزه دندانپزشکی باید از دستگاه های اتوکلاو مجهز به پمپ وکیوم استفاده شود تا عمل استریل به شکل کامل صورت بگیرد.

قیمت اتوکلاو آویکو

قیمت اتوکلاو آویکو رومیزی در بازار آنلاین

همان طور که بیان شد، اتوکلاو از وسایل مهم در درمانگاه ها می باشد. طی تحقیقات دانشمندان در پی یافتن طرحی برای اتوکلاو کوچکتر، به اتوکلاوهای رومیزی رسیدند.
چنین اتوکلاوهایی به دلیل اشغال فضای اندکی نسبت به اتوکلاوهای بزرگ و باظرفیت تر، مشکل انتخاب مکان را حل می کند و از مناسب ترین انتخاب ها می باشند.
همچنین اینگونه اتوکلاوها در حجم ها و اندازه های گوناگون نیز در بازار موجود هستند.
وزن کم و سهولت در جابجایی نیز یکی دیگر از دلایلی می باشد که این مدل اتوکلاوها را پرطرفدار کرده است.
از طرفی به دلیل رومیزی بودن و سایز کوچک تر قیمت بسیار مناسب تری نیز نسبت به اتوکلاوهای ایستاده دارد.
با توجه به تمامی مطالب ذکر شده، اتوکلاوهای رومیزی بهترین گزینه برای دندانپزشکی ها هستند که همانطور که پیش تر بیان شد قیمت پایین تری هم دارند که سبب شده تا تهیه آن راحت تر امکان پذیر شود.
همچنین خرید از بازارهای آنلاین علاوه بر خدمات ویژه، قیمت نهایی به صرفه تری را نیز به شما ارائه می دهد.
به طور کلی قیمت اتوکلاو آویکو رومیزی در بازار آنلاین به دلیل حذف کامل واسطه ها و عرضه مستقیم از درب کارخانه بسیار مناسب تر می باشد.

قیمت اتوکلاو آویکو

مزایای خرید اینترنتی اتوکلاو دندانپزشکی آویکو

در اینکه کیفیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی آویکو بسیار بالا است و افراد و موسسات زیادی به دنبال تهیه این محصول هستند شکی نمی باشد.
درحال حاظر که خرید از سایت های آنلاین نسبت به خریدهای حضوری پیشی گرفته، بهتر است برای خرید اتوکلاو نیز سری به سایت های فعال در این حوزه بزنیم.
در صورتی که شما جزء افرادی هستید که اعتقادی به خرید اینترنتی اتوکلاو دندانپزشکی ندارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین مزایای خرید اینترنتی آشنا شوید.
برخی از مزایای خرید اینترنتی اتوکلاو دندانپزشکی عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع بالای دستگاه اتوکلاو از لحاظ سایز بندی
  • بهره‌مند شدن از از خدماتی مانند گارانتی و تضمین کیفیت محصول
  • دسترسی به لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه اتوکلاو به آسانی
  • ارائه مناسب ترین قیمت ممکن به نسبت بازارهای حضوری
  • ارسال محصول خریداری شده به شکل مستقیم از درب کارخانه
  • صرف کمترین زمان جهت ارسال محصولات خریداری شده

مهم ترین مزیتی که ممکن است در خرید اینترنتی برای شما به وجود بیاید استفاده از راهنمایی های مشاوران حاضر در سایت است که به شکل کاملا رایگان می توانید به تمامی سوالات ذهنی خود پاسخ دهید.
اگر در گروه افرادی هستید که سایت ‌های اینترنتی و خریدهای آنلاین اعتقاد ندارید به شما توصیه می کنیم که فقط یکبار با خرید از سایت های معتبر این تجربه مناسب را برای خود به وجود بیاورید.
مرکز خریدی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم می تواند یک انتخاب مطمئن جهت خرید این دستگاه ها به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین به شمار بیاید.

قیمت اتوکلاو آویکو

بزرگ ترین مرکز فروش اتوکلاو ایرانی به همراه گارانتی

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه اتوکلاو ایرانی محسوب می شود که تلاش می کند ابتدا در بین تنوع بالای دستگاه های اتوکلاو برترین برندهای ایرانی را ارائه دهد.
دستگاه اتوکلاو آویکو یکی از برندهای مطرح در این حوزه است که افراد زیادی تمایل به تهیه آن دارند؛ زیرا قیمت اتوکلاو آویکو به نسبت کیفیت بالای آن کاملاً مناسب و اقتصادی می باشد.
مدیران این مرکز تلاش دارند تا با حذف کامل واسطه ها به شکل مستقیم تمامی معاملات خود را با کارخانجات تولید کننده و همچنین مصرف کنندگان نهایی انجام دهند و به عنوان یک رابط معتبر در این حوزه عمل می ‌کنند که از افزایش قیمت های بی دلیل کاملاً جلوگیری می نمایند.
اگر به دنبال دسترسی به بزرگترین مرکز فروش اتوکلاو ایرانی به همراه گارانتی هستید بدون صرف وقت و هزینه های اضافه با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

در این مجموعه به صورت حضوری، تلفنی و حتی به شکل آنلاین کارشناسان و مشاوران ماهر حضور دارند که می‌ توانند اطلاعات لازم در مورد دستگاه‌ های اتوکلاو را به شما ارائه دهند تا با خیال راحت تر و داشتن اطلاعات تکمیلی اقدام به ثبت سفارش و خرید این دستگاه نمایید.

تماس با ما