قیمت اتوکلاو آزمایشگاه از تولید کننده

باکیفیت ترین اتوکلاو آزمایشگاه را با قیمتی باورنکردنی و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید با حذف واسطه ها از طریق این مرکز فروش ویژه، مستقیما از تولید کننده خریداری کنید.
سال ها از اختراع دستگاه اتوکلاو می گذرد و امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی این دستگاه ها به حدی توسعه یافته اند که هیچ مشکلی در عملکرد آنها مشاهده نمی شود.
از دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی به منظور استریل نمونه های کشت بافت استفاده می شود. این دستگاه همچنین قادر است محیط کشت، ظروف شیشه ای، کاغذ و صافی و مواردی از این قبیل را که برای تولید یک نمونه لازم است را نیز استریل کند.
این دستگاه تنها وسیله ای است که قادر است کار استریل و ضدعفونی را بی عیب و نقص، مطمئن و به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

اتوکلاو آزمایشگاهی و مشخصات آن

در دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی با استفاده از حرارت بخارآب، مواد و لوازم آزمایشگاه استریل می شوند. چون روش بخار مرطوب، برای استریل مورد استفاده قرار می گیرد، جنس آن از استیل است.

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی دارای انواع و اقسام مختلفی است که امروزه در محیط های آزمایشگاهی و حتی در بیمارستان ها می توانند مورد استفاده قرار گرفته و دارای حجم های مختلفی باشند.
از عمده مشخصات دستگاه اتوکلاو آزمایشگاه می توان موارد زیر را بیان نمود:

  • دارای صفحات دایره ای مدرج برای نشان دادن میزان فشار دستگاه
  • داشتن دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه به منظور انتخاب مواد جامد یا مایع
  • وجود نمایشگر برای نشان دادن درجه حرارت
  • داشتن چمبر برای قرار گرفتن وسایل بر روی سینی های درون آن
  • دارای مخزن آب به منظور ذخیره آب برای استریل
  • دارای اتاقک استریلیزاسیون
  • داشتن خشک کن
  • داشتن بویلر برای گرم کردن آب برای تولید بخار آب
  • دارای درب جدا کننده فضای استریل از فضای خارج
  • مجهز به فشارسنج داخلی و درونی
  • دارای پمپ و مخزن وکیوم برای جمع نمودن بخارهای آب برگشتی

قیمت اتوکلاو آزمایشگاه چه نرخی در بازار دارد؟

اتوکلاو آزمایشگاه از ضروریات یک آزمایشگاه بوده و آشنایی با این گونه تجهیزات، سبب انتخاب دقیق تر می شود.
عوامل زیادی بر روی قیمت اتوکلاو و متغیر بودن آن تأثیرگذار است. سایز دستگاه یکی از فاکتورهاست.
عامل دیگر برند این دستگاه ها می باشد. قیمت برند داخلی یا خارجی نیز از جمله عوامل مؤثر و اثربخش است.

قیمت اتوکلاو آزمایشگاه

چگونه اتوکلاو آزمایشگاهی خوب و ارزان بخریم؟

ویژگی های منحصر بفرد دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی آن را به پرکاربردترین دستگاه آزمایشگاهی تبدیل کرده است.
از آنجا که امروزه تولید کنندگان و سازندگان این دستگاه در ایران بسیار خوش درخشیده اند، صنعت تولید تجهیزات پزشکی و صنعتی توانسته در این حوزه به موفقیت زیادی دست یابد.
خرید این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بعضی وقت ها قیمت اتوکلاو آزمایشگاه آنقدر بالاست که مشتری توان خرید ندارد. این مرکز فروش همواره با توجه به قدرت خرید مشتری تلاش کرده است با ارائه قیمت های منصفانه و کیفیت بالای محصول رقیبان را از سر راه خود کنار زده و فرصت خریدی خوب را برای مشتریان خود فراهم آورد.

فروش مستقیم اتوکلاو از تولید کننده

همانطور که گفته شد اتوکلاو از دستگاه های مهم و پرکاربرد در هر آزمایشگاه است که برای ضدعفونی محیط کشت و محلول ها در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، میکروبیولوژی، دامپزشکی، صنایع شیمیایی، مراکز بهداشتی، و صنایع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجا که در هنگام خرید، علاوه بر قیمت باید به کیفیت کالا نیز توجه کرد، افراد با قدرت خرید متوسط نیز می توانند با توجه به بودجه خود محصولی باکیفیت را خریداری کرده و خدمات پس از فروش معتبر را دریافت نمایند.
بدون تردید این مجموعه مجاز فروش دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاه که از مراکز فروش معتبر انواع لوازم آزمایشگاهی در ایران بوده، با حذف واسطه ها، بهترین قیمت اتوکلاو آزمایشگاه را به شما پیشنهاد می کند و شما می توانید ارزان ترین قیمت اتوکلاو را با خدمات و پشتیبانی ویژه دریافت کرده و در هزینه خرید صرفه جویی کنید.
همچنین با دسترسی به مراکز مجاز تولید کنندگان اتوکلاو ایرانی قادر است بهترین دستگاه را با برچسب مصرف انرژی و قیمت مناسب به شما معرفی کرده و آنرا در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما