فروش اتوکلاو رومیزی سریع کلاس B

اتوکلاو رومیزی سریع کلاس B را می توانید با عالی ترین کیفیت، از طریق این بازرگانی فروش معتبر، با قیمت اقتصادی و ارزان به صورت اینترنتی از طریق وب سایت فروش این مجموعه تهیه نمایید.

مزایای اتوکلاو رومیزی سریع

همان طور که می دانید ضد عفونی نمودن و استریل سازی تجهیزات پزشکی از مهم ترین موارد در مراکز درمانی می باشد که تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی باید آن را رعایت کنند. استریلیزاسیون از این جهت که با سلامت و بهداشت بیمار و حتی همراهان بیمار در ارتباط است بسیار مهم و ضروری است.
با استفاده از یک دستگاه اتوکلاو در کلینیک و یا مطب دندانپزشکی و تمامی مراکز درمانی، به راحتی می توان تمامی تجهیزات را با فشار بالا و دمای 100 درجه سانتی گراد در محیط خلاء به صورت روزانه استریل کرد.
در حال حاضر با توجه به ضرورت استفاده از انواع دستگاه های اتوکلاو، انواع مختلفی از اتوکلاوها با کیفیت های متفاوتی ساخته و وارد بازار شده اند. در این بین ما قرار است مزیت های اتوکلاو رومیزی سریع را بررسی نماییم.
اتوکلاوهای فوق سریع را به گونه‌ ای طراحی کنند که در هر ثانیه می تواند تمامی پارامترها را تهیه کرده و این امر سبب کنترل دقیق تمامی مراحل است.
همچنین حذف زمان پیش گرم با کمک تکنولوژی دبل چمبر در ساخت این دستگاه ها موجب شده تا زمان استریل تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

اما استفاده از این دستگاه‌ها به نسبت سایر دستگاه‌های اتوکلاو غذایی بیشتری را به دنبال دارد که در این بخش به برخی از این مزایا اشاره می نماییم:

  • با این دستگاه دیگر نیاز به استفاده از آب مقطر نیست؛ زیرا دستگاه تصفیه آب در آنها نصب بوده و با اتصال به آب شهری عمل آب گیری انجام می شود.
  • مصرف برق فوق العاده کمی دارد؛ زیرا بسیاری از مراحل در آن حذف شده و با کمک تکنولوژی ها با سرعت بالاتری صورت می گیرد.
  • به دلیل وزن سبک قابلیت جابجایی آن از محلی به محل دیگر بسیار ساده است و متناسب با شرایط و محیط می‌ توان آن را تغییر مکان داد.
  • از لحاظ مصرف برق بسیار کم مصرف بوده و امکان اتصال آن به برق شهری ۲۲۰ ولت وجود دارد.
  • قابلیت اتصال usb برای ذخیره سازی اطلاعات مختلف یکی از مزیت های مهم این دستگاه ها محسوب می شود.
  • روی این دستگاه ها، خشک کن های بسیار قوی قرار گرفته، تا بعد از پایان عمل استریل با سرعت بالایی کلیه ابزارها خشک گردد.
  • از آنجایی که چندین برنامه جهت استریل ابزارها دارد، می توان متناسب با هر نوع ابزاری درجه و دمای مناسب انتخاب نمود.

اتوکلاو رومیزی سریع

معرفی اتوکلاو بوستر 18 لیتری برای دندانپزشکی ها

به جرئت می توان گفت که اتوکلاوهای رومیزی مناسب ترین انواع اتوکلاو برای دندانپزشکی ها به شمار می روند، زیرا حجم آن ها 18 لیتر است و برای استریلیزاسیون تجهیزات و وسایل دندانپزشکی کافی می باشد و همچنین به صورت رومیزی موجود بوده که قابلیت استفاده آسان در کلینیک یا مطب دندانپزشکی را دارد، به طور کلی می توان آن ها را بر روی میز پزشک قرار داد و به راحتی استفاده نمود.
از جمله مشخصات منحصر به فرد اتوکلاو رومیزی دندانپزشکی موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارای سیکل های استریل سریع است.
  • دارای قفل مکانیکی به جهت بالا بردن ایمنی دستگاه می باشد.
  • دارای میکروپروسسورهای الکترونیکی خواهد بود.
  • امکان استفاده از سیستم کنترل نوسانات برق را خواهد داشت.
  • دارای سیستم کنترل نشت بخار نیز می باشد.
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر است.

پیشنهاد ما به شما دندانپزشکان عزیز و گرامی، خرید اتوکلاو سریع کلاس B از یک مرکز فروش شناخته شده می باشد، که ما در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اتوکلاو رومیزی سریع

بازرگانی فروش انواع دستگاه های اتوکلاو پزشکی

همان طور که متوجه شدید ضرورت استفاده از انواع دستگاه های اتوکلاو باعث ساخت انواع اتوکلاوها با کیفیت نامرغوب شده است که افراد سودجو در بازار فروش ایران، در حال توزیع و عرضه آن ها با قیمتی بسیار گران تر می باشند.
در نتیجه اگر برای خرید اتوکلاو به مراکز فروش حضوری در فروشگاه های سطح شهر بروید، تشخیص کیفیت این نوع دستگاه برای شما خریداران بسیار دشوار خواهد بود.
بنابراین برای تهیه اتوکلاو رومیزی سریع به عنوان با کیفیت ترین اتوکلاو دندانپزشکی می توانید با اطمینان کامل، به این مرکز فروش اینترنتی مراجعه کنید.
شما می توانید جهت تهیه بهترین دستگاه اتوکلاو برای کلینیک دندانپزشکی از طریق این نمایندگی فروش اتوکلاو رومیزی معتبر اقدام کرده و سفارش خود را به آسانی توسط کارشناسان فروش ما به ثبت برسانید.

تماس با ما