شرکت تولیدی اتوکلاو نوع n ایستاده

اتوکلاو‌ نوع n ایستاده توسط تولیدی دستگاه اتوکلاو همین حالا با قیمت رقابتی عرضه می گردد. خرید اتوکلاو قیمت مناسب به صورت اینترنتی امکان پذیر است.
پیشرفت قابل چشمگیر تکنولوژی باعث دگرگونی تمام فعالیت های انسانی به خصوص امر تولید شده است.
فرایند استریلیزاسیون یک امر بسیار مهم و حیاتی می باشد که با سلامتی انسان و محیط زیست در ارتباط بوده و حتی می تواند هر دوی این موارد را به نابودی بکشاند. با توجه به حائز اهمیت بودن این موضوع متخصصین با بهره مندی از تجارب خود و علم نوین تکنولوژی اقدام به طراحی و تولید دستگاهی به نام اتوکلاو کرده اند که باعث از بین بردن میکروب و تمام عوامل میکروبی می شود. اگر می خواهید درباره اتوکلاو و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید، ادامه مطالب را بخوانید.

اتوکلاو نوع n ایستاده و کاربردهای آن

اتوکلاو دستگاهى مجهز و پیشرفته ای است که طبق آخرین تکنولوژی روز طراحی و تولید می شود.
این دستگاه به جهت استریل کردن مواد و تجهیزات مراکز بهداشتی درمانی به کار می رود و طبق فرآیند خاصی با دما و حرارت بسیار بالا باعث از بین رفتن میکروب ها و تمام اشکال حیاط میکروبی نظیر میکروارگانیسم ها، انگل ها، ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها میگردد.
همانگونه که می دانید ضد عفونی کردن از قدیمی ‌ترین و متداول‌ ترین روش‌ های استریلیزاسیون بود که البته نحوه کار این روش با استریل کردن اتوکلاو کاملا متفاوت است، چرا که در ضد عفونی فقط میکروب های سطحی اجسام پاک می شدند و تضمینی به نابودی دائمی همان میکروب های سطحی نبود؛ اما در فرایند استریل کردن دستگاه اتوکلاو تمام اشکال حیاط میکروبی به طور کامل از بین خواهند رفت.
اتوکلاوها در کلاس های متفاوتی نظیر N ،B ،S طراحی و تولید می شوند که هریک از این مدل دستگاه اتوکلاو برای مصارف خاصی استفاده می شوند.

اتوکلاو نوع n خود در مدل ها و ابعاد متفاوتی طراحی شده است که رایج ترین نوع آن اتوکلاو نوع n ایستاده می باشد. این نوع اتوکلاو بیشتر در آزمایشگاه ها برای سترون سازی تجهیزات آزمایشگاهی به کار می رود.

از مشخصات اتوکلاو نوع n ایستاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای برد دیجیتال هوشمند با تکنولوژی PWM
  • دارای SSR برند کره ای
  • سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا
  • سیستم کنترل پس ماند دمای المنت
  • کنترل سطح آب الکترونیکی (قطع برق المنت در زمان کمبود آب)
  • دستگاه اتوکلاو دارای شیر اطمینان ایتالیایی با گواهی CE و گواهی صلاحیت عملکرد از کشور ایتالیا
  • گیره های نگهدارنده درب نشکن و آنتی باکتریال
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • دارای مهر استاندارد، ایزو 13485 ، ایزو 9001 و تاییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی

اتوکلاو‌ نوع n

بهترین اتوکلاو کلاس n چه قیمتی در بازار دارد؟

از آنجایی که قیمت هر محصولی طبق یکسری شرایط و نکاتی مشخص می گردد، اتوکلاو نوع n نیز بر حسب کیفیت، مدل، برند و … قیمت گذاری می شود. اما عواملی دیگری چون نحوه خرید و فروش نیز بر قیمت دستگاه اتوکلاو می تواند تاثیرگذار باشد.
برای مثال: در خرید و فروش اینترنتی شما می توانید محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از درب شرکت خریداری کنید که در این صورت با حذف واسطه گران سبب حذف هزینه های اضافی می شوید.
اما اگر جزو خریدارانی هستید که می خواهید قیمت روز دستگاه اتوکلاو را بدانید با ما تماس حاصل فرمایید.

چگونگی خرید اتوکلاو از تولید کننده واقعی

با روی کار آمدن روش خرید و فروش اینترنتی، روش های قدیمی دیگر جای خود را به این فرایند جدید خرید داده اند.
این روش نوین که برگرفته از پیشرفت تکنولوژی می باشد، مزیت های فراوانی دارد که به نفع دو طرف ( فروشنده و خریدار ) است.
تولید کننده واقعی اتوکلاو کلاس n همانند سایر تولید کنندگان از این روش بهره برده و به صورت اینترنتی اقدام به فروش محصول تولیدی خود می کند.

خریداران بهترین دستگاه اتوکلاو نوع n می توانند همین حالا با ثبت سفارش از طریق پل های ارتباطی این مجموعه با کمترین قیمت اقدام به خرید دستگاه اتوکلاو درجه یک کنند.

تماس با ما