شرکت تولیدی اتوکلاو با وکیوم پزشکی

اتوکلاو با وکیوم از دستگاه هایی می باشد که کاربردهای زیادی دارد. برای خرید این محصول با کیفیت بالا و اطمینان از قیمت به همراه گارانتی معتبر از طریق این مرکز فروش اقدام کنید.

مروری بر دستگاه اتوکلاو و انواع آن

این دستگاه از پرکاربردترین دستگاه ها در بیمارستان ها، کلینیک ها، دندان پزشکی ها و … می باشد. کاربرد این دستگاه در این مکان ها این است که تجهیزات استفاده شده را ضد عفونی و استریل می کند.
عمل ضد عفونی کردن ابزارآلات در این دستگاه از طریق بخار آب انجام می شود. این دستگاه دارای یک محفظه و فضای بسته می باشد که با دمای بیشتر از صد درجه کار می کند.
با توجه به این که از این دستگاه برای ضد عفونی کردن ابزارآلات حساس استفاده می کنند، اما مواد خوراکی مثل شیر در دسته این مواد قرار نمی گیرند. این مواد به این دلیل قابل استریل کردن در این دستگاه نمی باشند که طعم آن ها را عوض می کند.
مدل های مختلف اتوکلاو با وکیوم به شرح زیر می باشد:

  • اتوکلاوهای مخصوص آزمایشگاه
  • اتوکلاوهای مخصوص بیمارستان
  • اتوکلاوهای مخصوص دندانپزشکی

اتوکلاوها از نظر درجه بندی حرارت هم به دسته های رومیزی و درجه بالا تقسیم می شوند. همچنین از نظر کلاس به سه دسته کلاس B، کلاس S و کلاس N تقسیم می شود.
اتوکلاوهای آزمایشگاهی در سایزهای مختلفی تولید می شوند که از استیل ساخته شده اند. همچنین قابلیت صرفه جویی در انرژی را دارند. این اتوکلاوها علاوه بر دارا بودن بخش کنترلگر مربوط به میزان آب، دارای گیره هایی برای نگه داشتن جسم هم می باشند.
اتوکلاوهای بیمارستانی در دو نوع در دار و بدون در تولید می شوند. اتوکلاوهای دندانپزشکی این قابلیت را دارند که درب آنها هم به شکل دستی و هم اتوماتیک باز و بسته شود. علاوه بر این ویژگی ها قدرت خشک کردن تجهیزات استریل شده را نیز دارا می باشند.

اتوکلاو با وکیوم

اتوکلاو با وکیوم و ویژگی های آن

اتوکلاو با وکیوم مشخصه های مخصوص به خود را دارا می باشد که در این بخش از مطلب برای افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، این ویژگی ها را بیان می کنیم.
همه ی ما با یک تحقیق ساده و یا سرچ در اینترنت به این نکته پی می بریم که در تجهیزات و ابزارآلات حفره دار، بسته های هوایی وجود دارد که برای حذف کردن آن ها باید یک روش درست و مناسبی را پیدا کرد.
پمپ های وکیوم یک روش بسیار مناسب برای خارج کردن این بسته های هوا می باشند. این پمپ ها همچنین تضمین کننده عمل ضد عفونی کردن بوده اند.
بیشتر اتوکلاوها دارای سیستم وکیوم می باشند که از آن ها تنها برای خارج کردن بسته های هوا استفاده نمی کنند. به عنوان مثال:
در دندانپزشکی ها پمپ وکیوم کاربردی چون استریل کردن و از بین بردن آلودگی های توربین ها را دارد و در حرفه های دیگر هم به همین صورت می باشند.

فروش انواع اتوکلاو پزشکی وکیوم دار

عرضه انواع اتوکلاو پزشکی به دلیل موارد استفاده و کارکرد بهتر لوازم بهداشتی از استقبال خوبی برخوردار می باشد.
ما در این سایت فروش اتوکلاو با وکیوم را انجام می دهیم که این محصول را می توانید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید.
ضمن خرید دستگاه اتوکلاو با کیفیت و اصل از این مرکز می توانید از گارانتی معتبر این محصول نیز بهره مند شوید.
علاوه بر آن، این امکان برای شما خریداران محترم وجود دارد که پیش از خرید این محصول، ابتدا اطلاعات کامل را از خصوصیات آن کسب کنید و محصول مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود سفارش دهید.

تماس با ما