سفارش بهترین اتوکلاو امحا زباله

اتوکلاو امحاء زباله یکی از دستگاه های مهم در تمامی مراکز بهداشتی و بیمارستانی می باشد. برای سفارش بهترین اتوکلاو امحاء زباله می بایست به مراکز معتبر ارائه آن مراجعه کنید تا از کیفیت بالای محصول و داشتن خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

اتوکلاو امحا زباله چیست؟

در حال حاضر زباله های بیمارستانی روز به روز در حال افزایش می باشد و نکته مهم این است که بتوان این زباله ها را بدون اینکه به طبیعت و یا مردم آسیب برساند از بین برد. یکی از دستگاه های مفید در این زمینه اتوکلاو امحاء زباله بیمارستانی می باشد.
این دستگاه زباله های عفونی را با خرد کردن در ظرفیت های مختلف از بین می‌ برد و دارای نمونه های مختلف با کارکرد های گوناگون می باشد.
دستگاه اتوکلاو نام برده شده؛ توسط فشار بخار آب بالا کار استریل و از بین بردن آلودگی های عفونی را انجام می دهد بدین صورت که ابتدا زباله ها را با فشار بخار مرطوب کرده تا آلودگی آن ها از بین برود.
سپس توسط خشک کن آن این رطوبت از زباله ها گرفته می ‌شود تا زباله ها در کمترین حجم خود باشند و سپس برای از بین بردن این زباله ها می توان با خیال راحت اقدام به دفن و یا سوزاندن کرد.
دستگاه اتوکلاو امحا زباله را در دو مدل ثابت و متحرک می توان دسته بندی کرد که با توجه به مشخصات مکانی که این دستگاه قرار است در آن قرار بگیرد می‌توانید یکی از این دو نمونه را انتخاب کنید.

بهترین اتوکلاو امحا زباله بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

زباله های بیمارستان به دلیل وجود خون، عفونت و انواع میکروب ها، معمولا از پرخطرترین نوع زباله ها می باشد و به منظور جلوگیری از انتشار انواع بیماری‌ها در جامعه لازم است که قبل از خروج از بیمارستان و دفع نهایی آن ها را توسط دستگاه های زباله بی خطر شوند.

اتوکلاو امحاء زباله در انواع مختلفی وجود دارد که بهترین نوع آن دارای مشخصاتی می باشد که می توان به برخی از این موارد اشاره نمود:

  • دارای خردکن با قابلیت خرد کردن انواع پسماندهای عفونی باشد.
  • درب‌های آن به صورت چرخشی حرکت می‌ کنند.
  • دارای صفحه نمایش برای نشان دادن فشار بخار و فشار هوا و کنترل فشار محفظه باشد.
  • دارای سیستم تخلیه اتوماتیک زباله‌ها باشد.
  • مجهز به سیستم صرفه‌جویی آب می باشد.
  • دارای فیلترهای مخصوص جهت تصفیه هوا و آب می باشد.
  • دارای قسمت های خلاء بخار، استریلیزاسیون و همچنین خشک کن به‌طور همزمان می باشد.

اتوکلاو امحاء زباله

بهترین مشخصاتی که یک دستگاه استاندارد می‌تواند داشته باشد این است که پس از پایان کار استریل دستگاه به صورت خودکار بتوانند زباله ها را تخلیه کند و در این قسمت به دخالت نیروی انسانی نیاز نباشد.
همچنین از ویژگی های منحصر به فردی که دستگاه اتوکلاو مناسب و با کیفیت دارد این است که تمام بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

خرید اتوکلاو بیمارستانی با گارانتی و خدمات پس از فروش

از بین بردن آلودگی های زباله های بیمارستانی و استرلیزه کردن آن ها یکی از کارهای بسیار مهم و حیاتی می باشد که باید توسط دستگاه های کاملا باکیفیت انجام بگیرد تا از عمل انجام شده اطمینان حاصل کنید.
پس در خرید اتوکلاو بیمارستانی باید دقت بسیار بالایی کرده و قبل از خرید نهایی می توان با مشاوران آگاه در این زمینه مشورت کرده و بهترین نوع محصول را تهیه کنید.

اتوکلاو بیمارستانی را می‌توان در مراکز فروش معتبر و یا نمایندگی های مجاز آن با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما