ساخت و فروش دستگاه اتوکلاو 25 لیتری

دستگاه اتوکلاو 25 لیتری مناسب آزمایشگاه در بازار ایران با قیمت های مختلف به فروش می رسد. ساخت و فروش دستگاه های اتوکلاو با قیمت واقعی بصورت مستقیم از طریق این سایت عرضه می شود.

مشخصات دستگاه اتوکلاو 25 لیتری مناسب آزمایشگاه ها

دستگاه اتوکلاو 25 لیتری برای استریل کردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی در فشار و دمای بالا و با استفاده از بخار آب می باشد. همچنین از این وسیله در مواردی که برای انجام واکنش شیمیایی نیاز به دما و فشار بالا باشد استفاده می‌ شود. ابعاد این وسیله از اندازه آزمایشگاهی که معمولا به شکل یک استوانه درب دار تا ابعاد صنعتی که طول آن به ۵۰ فوت می رسد متغیر است.
باید بدانید که این اتوکلاو کوچک آزمایشگاهی دارای مشخصات پیشرفته زیادی می باشد، که این مشخصات عبارتند از:

  • سیستم هشدار دهنده که کاربر را در مواقع ضروری آگاه می کند.
  • بدنه آن از استیل خش دار و چمبر از استیل ضد اسید ساخته شده است
  • دارای قابلیت پیشرفته سیستم کنترلر دیجیتال PID می باشد.
  • یک تابلو دیجیتالی برق از جنس استیل دارد.

دستگاه اتوکلاو مناسب آزمایشگاه برای استریل کردن مواد و تجهیزاتی که به حرارت حساس هستند مانند پلاستیک ها، محیط های کشت و نمونه های آلوده مورد استفاده قرار می گیرد.
این اتوکلاو ها از لحاظ شکل ظاهری دارای نوع های مختلفی همچون چهار گوش و استوانه هستند که به کاربر کمک می کند که بتواند از بیشترین فضای داخل آن استفاده نماید.

دستگاه اتوکلاو 25 لیتری

بهترین روش خرید اتوکلاو آزمایشگاهی در بازار ایران

همان‌ طور که گفته شد دستگاه اتوکلاو 25 لیتری یکی از تجهیزات مهم و ضروری در هر آزمایشگاه، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است. در این مقاله سعی کردیم تا مروری بر برخی نکات مهم در رابطه با دستگاه اتوکلاو و فرایند اتوکلاو کردن داشته باشیم.
برای خرید یک دستگاه اتوکلاو باید به میزان استفاده از دستگاه و ظرفیت مورد نیازتان توجه کنید. شایان ذکر است که پیشنهاد می شود دستگاهی خریداری کنید که ظرفیتش از ظرفیت مورد نیازتان بیشتر باشد تا به مشکل بر نخورید.
هنگام خرید دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی به دیجیتالی و آنالوگ بودن اتوکلاو، ایرانی و خارجی بودن دستگاه و نیز برند آن توجه کنید. چون این دستگاه حساس بوده و باید بتواند نیاز های آزمایشگاهی و استریل سازی شما را برآورده کند.
اگر اطلاعات کامل و دقیقی از اتوکلاو ندارید و می خواهید خرید خود را در بازار ایران انجام دهید، بهتر از قبل از خرید اتوکلاو آزمایشگاهی ابتدا با مشاوران شرکت تماس گرفته و با توجه به پیشنهادات کارشناس فروش مدل مناسبی از اتوکلاو آزمایشگاهی را انتخاب کنید.

سایت فروش مستقیم اتوکلاو با قیمت واقعی

اتوکلاو آزمایشگاهی به نحوی ساخت و طراحی شده که سطح قدرت بسیار بالایی برخوردار است و باکتری ها و میکروب های موجود در تجهیزات را با دقت عمل بالایی حذف می کند.
همچنین این دستگاه در برابر مواد شوینده قوی و آب جوش از خود مقاومت بالایی نشان می دهد، در نتیجه طول عمر بسیار بالایی دارد این دستگاه با حرارت بالا و با رسیدن به نقطه جوش، تمامی میکروارگانیسم هایی نظیر باکتری ها را نابود می نماید.
اما همانطور که اشاره شد برای خرید این دستگاه تخصصی باید اطلاعات جامع تر و کاربردی تری در مورد آن داشته باشید و برای این کار نیاز به راهنمایی کارشناسان فروش دارید چرا که فروش اتوکلاو آزمایشگاه در بازار ایران با قیمت های متفاوتی انجام می پذیرد.
هم اکنون این سایت با داشتن کادری مجرب اقدام به خرید و فروش مستقیم اتوکلاو با قیمت واقعی و بدون واسطه در بازار کرده است. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تماس با ما