ساخت اتوکلاو بخار 300 لیتری

اتوکلاو بخار یک وسیله کاربردی برای ضدعفونی کلیه وسایل و ابزارهای مورد استفاده در صنعت پزشکی می باشند. ساخت اتوکلاو بخار 300 لیتری می تواند یک راهکار مناسب برای ضدعفونی و استریل تمامی وسایل مورد استفاده در بیمارستان ها باشد.

آشنایی با عملکرد و ساخت دستگاه اتوکلاو بخار

ضدعفونی و استریل لوازمی که با کمک و یا عفونت های مختلف درگیر هستند امری لازم و ضروری می باشد.
برای انجام دادن عمل استریل در سال‌های گذشته از روش‌های مختلفی استفاده می شد که زمان بر و همچنین به صورت صد در صد نتیجه مثبت نداشت.
در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی و ساخت دستگاه های مختلف بسیاری از کارها آسانتر شده است یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع مختلف دستگاه اتوکلاو بخار می باشد.
به طور کلی دستگاه اتوکلاو بخار با اعمال فشار بخار ۱۰۰ درجه تمامی میکروارگانیسم های موجود بر روی ابزارهای درون دستگاه را از بین می ‌برند.
دستگاه اتوکلاو بخار دارای یک محفظه مخصوص آب است که قبل از شروع به کار دستگاه باید این محفظه چک شده و آب به مقدار کافی در آن قرار بگیرد.
سپس توسط دستگاه هیتر برقی آب به دمای جوش رسیده و توسط دستگاه مکش تمامی هوای داخل دستگاه خارج شده سپس بوسیله پمپاژهای پر قدرت هوای داغ به درون محفظه دستگاه پمپاژ می شود.
وجود بخار داغ با فشار بالا درون محفظه و تخلیه تمامی هوای موجود درون محفظه موجب استریل کامل ابزارها و لوازم موجود در آن می ‌شود.
به طور کلی دستگاه اتوکلاو بخار بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی فقط تنها با فشار بخار عمل استریل و ضدعفونی را انجام می‌ دهد.

اتوکلاو بخار بیمارستانی 300 لیتری و مشخصات آن

اتوکلاو بیمارستانی ۳۰۰ لیتری از اتوکلاوهای ظرفیت بالای موجود در بازار بوده و از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است.
برخی از مشخصات و ویژگی های این دستگاه اتوکلاو بخار ۳۰۰ لیتری عبارتند از:

  • کابین دستگاه از ورق استیل ضد زنگ تهیه شده که در برابر رطوبت کاملا مقاوم می باشد.
  • دارای ۴ سیکل کاری با دماهای مختلف و قابل تنظیم است.
  • دارای شیر اطمینان و گواهی های مختلف است که استاندارد آن را تعیین می‌ کند.
  • شیر های مخصوص بخار در این دستگاه برقی هستند و به صورت اتومات کار می کنند.
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال است که به صورت هوشمند تمامی اطلاعات دستگاه را نمایش می دهد.
  • مجهز به سیستم اعلام خطای دستگاه بر روی صفحه نمایش می باشد.
  • برای افزایش کیفیت استریل سیستم بخارشوی نیز دارد.
  • حاوی ۶ عدد المنت است که با قدرت بالا می ‌تواند بخار را تولید کند.
  • از مصرف برق کمی برخوردار است.

اتوکلاو بخار

دستگاه اتوکلاو بخار قیمت مناسب

استفاده از دستگاه اتوکلاو بخار برای استریل و ضدعفونی کردن تمامی ابزارهای موجود در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و همچنین ضد عفونی زباله های بیمارستانی لازم و ضروری می باشد.

برای تهیه دستگاه اتوکلاو بخار با قیمت مناسب از چند روش مختلف می توان اقدام به خرید کرد برخی از این روش ها عبارتند از:

  1. خرید به صورت مستقیم از تولید کنندگان و یا بازرگانی ها موجب می شود تا این محصول را در تنوع بالا و همچنین اطمینان از اصل بودن آن بدون واسطه با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کرد.
  2. تهیه دستگاه اتوکلاو از نمایندگی های معتبر پخش آن نیز موجب می ‌شود تا این دستگاه را با اطمینان از اصل بودن آن با قیمت مناسب و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش آن به دست آورد.
  3. خرید از طریق سایت های آنلاین معتبر که دارای نماد الکترونیک می باشند نیز موجب می ‌شود تا دستگاه اتوکلاو را بدون واسطه با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کرد زیرا در خریدهای آنلاین بسیاری از هزینه‌ های جانبی کاهش پیدا کرده و در نهایت قیمت فروش دستگاه نیز مناسب می شود.
تماس با ما