دستگاه اتوکلاو و کرونا | قیمت مناسب اتوکلاو

دستگاه اتوکلاو و کرونا در حال حاضر با توجه به شیوع یافتن ویروس کویید 19 طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این بازرگانی فروش معتبر مناسب ترین قیمت اتوکلاوها را با کیفیت درجه یک به صورت اینترنتی به بازار ارائه می دهد، همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید.

استریلیزاسیون با دستگاه اتوکلاو

همانطور که می دانید در هنگام تاسیس یک مجموعه درمانی به جهت گرفتن مجوز راه اندازی باید تمامی موارد بهداشتی مهیا باشد.
به غیر از بهداشت محیط درمان، بهداشت وسایل و تجهیزات درمانی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. برای استریل نمودن ابزارآلات و تجهیزات پزشکی دستگاه های مدرن و پیشرفته ای ساخته شده اند که به آن ها اتوکلاو نام داده اند.
استریلیزاسیون اتوکلاو جز اثر بخش ترین روش هایی است که در تمام دنیا مورد استفاده پزشکان قرار می گیرد. برای استفاده از این دستگاه باید تجهیزاتی که در روند یک عملیات پزشکی درون محیط درمان به کار رفته اند را داخل دستگاه اتوکلاو جای داد و دستگاه را روشن نمود.
دستگاه اتوکلاو به بهترین شکل ممکن و به صورت صد در صدی تمامی انواع ابزارآلات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و … را استریل نموده و مانند روز اول کاملا تمیز و عاری از هرگونه ویروس و میکروبی تحویل می دهد.
دستگاه های اتوکلاو انواع مختلفی دارند که بنا به حجم و نوع کارکرد در دسته های مختلفی تقسیم می شوند، اما به طور کلی دارای سه نوع کلاس هستند که عبارتند از:

  • اتوکلاو کلاس n
  • اتوکلاو کلاس s
  • اتوکلاو کلاس b

دستگاه اتوکلاو و کرونا

دستگاه اتوکلاو و کرونا

با توجه به این که در حال حاضر تمامی دنیا درگیر بیماری کرونا می باشند و این بیماری به راحتی از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می کند، از طرفی نیز تجهیزات پزشکی به شکل مستقیم با بدن انسان در تماس است، پس استفاده از دستگاه اتوکلاو برای نابود سازی ویروس کرونا مثمر ثمر واقع می شود.
دستگاه اتوکلاو و کرونا از این جهت با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند که به بخار آب 100 درجه سانتی گراد اقدام به از بین بردن کامل ویروس ها می کنند.
از جمله ویژگی های مهم اتوکلاو درجه یک، موارد زیر می باشند:

  • در حجم های مختلفی موجود هستند.
  • مجهز به سیستم قفل درب مکانیکی است.
  • مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ لمسی می باشند.
  • مجهز به سیستم خنک کننده حرارتی اتوماتیک هستند.
  • طراحی زیبا و یکپارچه ای دراد.

برای خرید اتوکلاو با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی و همچنین کیفیت عالی و درجه یک می توانید از طریق فروشگاه معتبری که در ادامه قصد معرفی آن را داریم، اقدام کنید.

دستگاه اتوکلاو و کرونا

فروشنده دستگاه های اتوکلاو پزشکی با کیفیت درجه یک

دستگاه اتوکلاو و کرونا باعث شده است تا تمامی افرادی که در محیط های درمانی فعالیت دارند به دنبال خرید این دستگاه باشند.
برای خرید دستگاه اتوکلاو پزشکی دیگر نیازی نیست مانند گذشته به فروشگاه های سطح شهر و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و در بین دستگاه های موجود، مرغوب ترین آن ها را جست و جو نمایید.

فقط کافیست تا از طریق این بازرگانی فروش معتبر به صورت بدون واسطه از کارخانه تولیدی مشهور، اقتصادی ترین قیمت اتوکلاو را سفارش دهید. شما می توانید به وب سایت این مجموعه وارد شده و پس از مشاهده تمامی دستگاه های موجود، بهترین آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق شماره درج شده و با تماس تلفنی با این بازرگانی فروش به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما