خرید روز اتوکلاو 100 لیتری قیمت عالی

اتوکلاو ۱۰۰ لیتری درجه یک را با قیمت عالی خرید کنید. شما هم اکنون شرایط خرید با قیمت روز در کمترین زمان ممکن را دارا هستید، پس فرصت را از دست ندهید.

معرفی کاربرد و مشخصات اتوکلاو 100 لیتری

همانطور که می دانید دستگاه اتوکلاو یک وسیله مناسب و کاربردی برای استریل کردن در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مطب ها، سالن های زیبای و حتی صنایع مختلف می باشد.
برای استفاده بهینه از دستگاه اتوکلاو، معمولا این دستگاه را در مدل های: رومیزی و ایستاده و در اندازه های مختلف: ۱۰- ۲۵- ۵۰- ۷۵- ۱۰۰ لیتری و در سه کلاس:B، N وS تولید می کنند، تا مراکز و خریداران قادر باشد با توجه و به نیاز خود اتوکلاو مناسب را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.
همانطور که متوجه شدید؛ اتوکلاو ۱۰۰ لیتری یکی از انواع اتوکلاو می باشد که اغلب استفاده پزشکی و آزمایشگاه هی دارد. معمولا این سایز اتوکلاو به شکل ایستاده و استوانه ای بوده و اغلب در دو کلاس N و B در بازار موجود است.
شایان ذکر است که؛ اتوکلاو ۱۰۰ لیتری کلاس N بیشتر در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع اتوکلاو قادر نیست که اجزای متخلخل را استریل کند و لازم است برای این موارد از اتوکلاو کلاس b استفاده شود زیرا اتوکلاو کلاس b دارای پری وکیوم بوده و از قابلیت بیشتری نسبت به اتوکلاو کلاس n برخوردار هست.
بطور کلی مشخصات اتوکلاو ۱۰۰ لیتری به قرار زیر می باشد:

  1. این مدل اتوکلاو تماما استیل بوده و مجهز به برد دیجیتال با تکنولوژی پی وب ام است.
  2. دارای سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا
  3. دارای سیستم کنترول پسماند دمای المنت
  4. مجهز به سیستم کنترول سطح آب الکترونیکی
  5. دارای شیر اطمینان

اتوکلاو ۱۰۰ لیتری

قیمت مناسب اتوکلاو آزمایشگاهی را از کجا استعلام کنیم؟

بطور قطع برای خرید انواع دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی، قیمت یکی از مواردی هست که مورد توجه خریدار قرار می گیرد و در این زمینه برای کسب آخرین قیمت، برند مد نظر تحقیقات و پرس جوهای زیادی انجام می دهد.
اما آیا می دانید برای دسترسی به قیمت مطمئن و مناسب مراجعه به چه مراجعی می تواند مفید واقع شود؟

لازم به ذکر است که در این مورد بهترین مکان مراجعه مستقیم به نمایندگی های فروش می باشد زیرا در اینصورت مناسب ترین قیمت را بدست خواهید آورد.

خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو با قیمت باورنکردنی

همانطور که متوجه شدید؛ یکی از راه های یافتن قیمت مناسب برای خرید دستگاه اتوکلاو صد لیتری مراجعه مستقیم به نمایندگی های مجاز بود که این مورد نیز بنا به دلایلی سخت خواهد بود.
دستگاه اتوکلاو دستگاهی است گران قیمت که در همه شهرها و حتی گاها در بعضی مراکز استان ها دارای نمایندگی نیست و اگر هم باشد همه برندها در آن یافت نمی شود و برای مراجعه حضوری باید کلی زمان و هزینه صرف کرد و به شهرهای بزرگتر مانند تهران مراجعه کرد.
اما با توجه به شیوه نوین خرید بدون هیچ درد سر و سختی هر خریدار و متقاضی دستگاه اتوکلاو در هر کجای کشور که باشد براحتی توان دست رسی به نمایندگی های مجاز انواع اتوکلاو را دارد.

شما همین حالا در هر زمان و مکانی که قرار دارید می توانید انواع اتوکلاو را بصورت مستقیم و بدون واسطه با باورنکردنی ترین قیمت ها بخرید، فقط کافیست با کارشناسان فروش ما در پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

تماس با ما