خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو از تولید کننده

خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی را در بزرگترین مرکز فروش اینترنتی انجام دهید. بدون هیچ واسطه ای، در کمترین زمان ممکن و باورنکردنی ترین قیمت از ما و مستقیما از تولید کننده خرید کنید.

معرفی دستگاه اتوکلاو آزمایشگاه و انواع آن

دستگاه اتوکلاو از مجهزترین دستگاه های آزمایشگاهی می باشد که از طریق حرارت بخار آب تحت فشار، و به روش های شیمیایی و غیرشیمیایی برای استریل کردن به کار می رود.
این دستگاه بیش‌تر در مصارف پزشکی (مراکز عمومی بهداشت، آزمایشگاه بالینی، تحقیقاتی و میکروبیولوژی که استریل کردن در آن ها اهمیت دارد کاربرد بسیاری دارد، مانند پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی) برای انجام استریلزاسیون و درصنایع شیمیایی برای پوشش ها و کلانش لاستیک و سناز هییدروترمال کاربرد دارد.
همچنین در استریل کردن ابزارهای مورد استفاده برای پیرسینگ، خالکوبی و داروهای دامپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت استوانه ای در دار است طول دستگاه های اتوکلاو به 15 متر هم می رسد.

این دستگاه درون محفظه ای بسته و در دمای بالاتر از 100 درجه سانتی گراد کار می کند، در این مرحله آب را به بخار تبدیل می کند. از آنجایی که میکروب ها در دمای بالا زنده نمی مانند پس دستگاه اتوکلاو برای استریل کردن مواد پلاستیکی حساس مناسب است.

اما دلیل حرارت بالا از اتوکلاو برای استریل کردن مایعات حساس استفاده نمی شود زیرا که طعم و ویژگی های ماده تغییر می کند.
اتوکلاو باید به طور مداوم مورد بازرسی و کنترل قرار بگیرد.

دستگاه اتوکلاو به سه قسمت تقسیم می شود:

  1. کلاس N
  2. کلاس S
  3. کلاس B
  • کلاس N: این دستگاه می تواند ابرارآلات جامد بدون پوشش را استریل کند. و برای استریل وسایل پوشش دار (از جمله پارچه یا کاغذ های مدیکال)کاربرد ندارد. در تهیه این نوع اتوکلاو باید دقت زیادی بکار برد.
  • کلاس S: این نوع اتوکلاو می تواند وسایل بدون پوشش جامد یا پوشش دار جامد، پارچه گازهای تک لایه و ابزار سوراخ دار B را استریل کند. و دارای دستگاه خشک کن و پمپ وکیوم است.
  • کلاس B: این اتوکلاو می تواند تمام انواع ابزار و وسایل پوشش دار جامد و بدون پوشش و همچنین مواد سوراخ دار N و S را استریل کند. و دارای پمپ قدرتمندی است که تا حدود ۰/۹ بار خلاء ایجاد می کند.

خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو

چگونه اتوکلاو مارک معتبر به قیمت مناسب بخریم؟

همواره قیمت مناسب و کیفیت بالا هردو از ملاک های خرید برای یک خرید خوب است.
یکی از دغدغه های امروزی برای خرید یک کالا قدرت خرید هر فرد هست.
این باور بین افراد وجود دارد که هر چیزی که قیمت بالایی دارد مسلما کیفیت بالایی هم دارد درصورتی که حقیقت ندارد و این باور غلط گاهی ما را به اشتباه می کشاند.
در بعضی موارد یک کالا با قیمت مناسب کارایی خوبی می تواند داشته باشد.
به هر حال اتوکلاوهای تولید شده شرکت های داخلی نسبت به مارک های خارجی علاوه برقیمت از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند و در اکثرموارد با نمونه های خارجی خود برابری دارند.
محصولات و مارک داخلی مزیت های دیگری نیز نسبت به نمونه های خارجی را دارا می باشند که یکی از این مزیت ها می تواند خدمات پس از فروش به مشتریان باشد و در موارد خرابی و صدمه دیدن قطعات خیلی راحت میتوان برای تعمیر اقدام کرد که این میتواند موجبات آرامش خاطر مصرف کنندگان باشد.
خیلی از مارک های داخلی دارای گارانتی ده ساله بی قید و شرط هستند که هیچکدام از برند های خارجی همچین گزینه ای را دارا نمی باشند.
یکی دیگر از باورهای معمول برای انتخاب یک مارک خوب محبوبیت و معروفیت آن مارک هست که غالب افردا در سطح دنیا برای خرید خود به مارک معرف و مطرح آن در سطح دنیا تکیه میکنند خب این امر کاملا درست هست که محصولات تولید یک شرکت در صورتی می تواند به این محبوبیت برسد که از ابتدا محصولات باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و به مرور زمان این موفقیت را کسب کرده است.
ولی باز هم این امر نمی تواند بصورت صد در صد باشد و یک سری استثنا ها وجود دارد.
هدف ما کمک به شما هموطنان عزیز برای استفاده از اتوکلاوهای داخلی با مارک کشور عزیزمان که دارای بهترین امکانات و تجهیزات پیشرفته با کمترین قیمت است که گامی بزرگ در جهت پیشرفت تولیدات داخلی کشور برداریم ‌و با وجود تحریم های شدید علیه کشورمان آینده ای روشن همراه توصعه وآبادانی را برای فرزندانمان رقم بزنیم.

سفارش خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شیوه زندگی مردم نیزدستخوش تغیرات چشمگیری شده‌ و دیگر مانند گذشته نیاز نیست برای بدست آوردن قیمت مناسب یک کالا در بازارهای شهر پرسه بزنیم.
با پیشرفت علم تکنولوژی این بازار ها کم کم جای خود را به سایت های خرید اینترنتی میدهند امروزه مردم براحتی می توانند قیمت انواع کالاهای مورد نیاز خود را از سایت های مربوطه بگیرند و با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهند.
ناگفته نماند که بعضی از افراد سود جو هم بیکار ننشته اند و دنبال سوء استفاده از مردم در این فضا هستند.
اما با بکار گیری استاندارها و دقت کافی در هنگام خرید می توان این امر را به حداقل رساند.

با توجه به مطالب گفته شده شرکت ما نیز از این قاعده مستثنا نبوده برای فروش و معرفی محصولات خود به هموطنان عزیز سایت خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو را طراحی کرده تا شما عزیزان بتوانید براحتی در هر کجا که هستید خریدتان را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما