خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی | زنیس طب

خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی با کیفیت درجه یک از طریق فروشگاه زنیس طب برای عموم خریداران امکان پذیر است. برای ثبت سفارش مقرون به صرفه خود می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

همه چیز درباره دستگاه اتوکلاو سطلی و مزایای آن

دستگاه های اتوکلاو ضروری ترین ماشین آلات مورد استفاده برای استریل سازی و میکروب زدایی ابزار و تجهیزات پزشکی هستند که در انواع متفاوت با کارایی های مختلف موجود می باشند.
اتوکلاو سطلی را از جمله مهمترین اتوکلاو به سبب پرکاربرد بودن در انواع حوزه های مختلف پزشکی نام می برند. این نوع اتوکلاو با توجه به نوع کاربرد در انواع مختلف حجم های 18 تا 300 لیتری عرضه می گردد.
یکی از مهمترین مزایای اتوکلاو سطلی، دارا بودن 4 سیکل کاری مختلف به شرح زیر است:

  • 121 درجه سانتی گراد 2/1 بار 15 دقیقه با وکیوم
  • 121 درجه سانتی گراد 2/1 بار 15 دقیقه بی وکیوم
  • 134 درجه سانتی گراد 1/2 بار 3 دقیقه با وکیوم
  • 134 درجه سانتی گراد 1/2 بار 3 دقیقه

منظور از وکیوم در موارد ذکر شده بالا، ایجاد محیط خلا است که پمپ وکیوم بخار آب 100 درجه سانتی گراد را با فشار به درون ابزارآلات و تجهیزات پزشکی می فرستد. این امر موجب ضدعفونی شدن همه قسمت های ابزار و وسایل پزشکی می شود.
خرید اتوکلاو سطلی به دلیل دارا بودن ویژگی های زیر به شدت پیشنهاد می گردد. ویژگی های بی نظیر آن عبارتند از:

  • قابلیت استریل کردن تمام ابزار مختلف پوشش دار و بدون پوشش جامد را دارد.
  • قابلیت استریل کردن مواد نساجی را دارا می باشد.
  • قابلیت استریل کردن ابزار سوراخ دار را خواهد داشت.
  • قابلیت استریل کردن ابزار شیار دار را دارد.
  • دارای پمپ وکیوم قدرتمند است.

خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی

خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی

با توجه به مطالب گفته شده در بالا با اهمیت وجود انواع اتوکلاوها در هر مرکز درمانی پی بردید.
اما مسئله مهم پیش رو خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی با کیفیت درجه یک می باشد.
همانطور که متوجه شدید اتوکلاوها دستگاه هایی محکم و قوی بوده و از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند، از این رو نه تنها هیچ وقت کارکردشان متوقف نشده بلکه احتمال خرابی در آن ها نیز خیلی کم و محدود است.
پیشنهاد این مرکز فروش به شما خریدارانی که به تازگی قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، خرید ارزان ترین قیمت اتوکلاو 10 لیتری می باشد. چرا که می توانید با پرداخت کمترین هزینه دستگاه مورد نظر خود را می توانید به راحتی تهیه کنید.
شما می توانید از طریق مرجع فروش معتبری که در ادامه به شما معرفی نموده ایم برای خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین دستگاه اتوکلاو سطلی اقدام نمایید.

خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی

بهترین مرکز فروش اتوکلاو سطلی با قیمت ارزان

این مرکز فروش، اتوکلاوهای برندهای معتبر را دارا بوده و به صورت بدون واسطه با ارزان ترین قیمت ممکن به بازار فروش ایران عرضه می کند.
شما می توانید برای خرید اتوکلاو 10 لیتری سطلی با کیفیت درجه یک با مراجعه غیر حضوری به این مرکز فروش، خریدی پر سود و مقرون به صرفه را تجربه کنید.
مشاورین ما در این فروشگاه به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان گرامی پیرامون خرید دستگاه مورد نظر می باشند. هم اکنون سفارش خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید، دستگاه مورد نظر شما در اسرع وقت برایتان ارسال می گردد.

تماس با ما