خرید اتوکلاو عمودی استیل مارک معتبر

اتوکلاو عمودی استیل مارک معتبر در بزرگترین مرکز خرید انواع تجهیزات پزشکی با کارآیی بالا عرضه می گردد. اتوکلاو درجه یک را همین حالا با قیمت بسیار ارزان همراه با ضمانت بخرید.

مشخصات بهترین اتوکلاو عمودی استیل

اتوکلاو، یک دستگاه استریل کننده است که به جهت استریلیزاسیون تجهیزات مراکز بهداشتی درمانی اعم از آزمایشگاه ها در مدل عمودی و افقی طراحی و تولید می شود.
در فرآیند استریلیزاسیون تمامی مواد، محیط کشت و دستگاه ها مطابق با شرایط گندزدایی دستگاه انجام می شود که در این مرحله تمامی عوامل میکروبی به صورت کامل حذف خواهند شد.
ناگفته نماند که عمل استریل کردن و ضدعفونی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند؛ چرا که در فرآیند استریل کلیه میکروارگانیسم ها از بین می روند، اما در ضد عفونی میکروارگانیسم هایی چون هپاتیت از بین نخواهند رفت.
اتوکلاوهای استیل مدل عمودی آزمایشگاهی، جزو پر طرفدارترین هایی هستند که به جهت کارایی بالا مورد توجه این صنعت قرار گرفته اند.
از مشخصات اتوکلاو عمودی استیل آزمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی در سایزهای 10 -25- 50-75 و 100 لیتری
  • دارای بدنه تمام استیل (درب ، طوقه ، مخزن و کاور دستگاه)
  • مجهز به برد دیجیتال با تکنولوژی PWM
  • بهره مندی از سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا و سیستم کنترل پسماند دمای المنت
  • دارای سیستم کنترل سطح آب الکترونیکی
  • دارای گیره های نگهدارنده درب نشکن و آنتی باکتریال
  • دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

اهمیت استفاده از اتوکلاوهای آزمایشگاهی

همانگونه که می دانید عمل استریلیزاسیون به خصوص امروزه با وجود بیماری کرونا، یک امر حیاتی و مهم شناخته می شود که اهمیت در مراکز بهداشتی و درمانی بیشتر از هر ارگانی قابل ملاحظه است.
طبق عمل استریل کردن تمامی مواد غیر عفونی و عفونی آلوده شده با عوامل بیولوژیک از بین خواهند رفت؛ اما در غیر این صورت بقایای نمونه‌ های محیط کشت تلقیح شده، سلول ‌های حیوانی، مواد آلوده شده به مدفوع انسان یا حیوان و …. می توانند تکثیر شوند و در محیط پخش شوند که در این صورت بی شک خطرات جدی را برای سلامی انسان ها و حتی محیط زیست به دنبال خواهند داشت.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه هایی نظیر اتوکلاو عمودی، انتشار این میکرو ارگانیسم ها متوقف خواهد شد که این عمل از طریق استریل کردن و در چهار روش صورت می گیرد:

  1. گرمای خشک: در این مرحله دما با 140 تا 180 درجه سانتی گراد فعالیت می کند.
  2. بخار مرطوب: این روش عمل استریلیزاسیون را توسط بخار اشباع شده انجام خواهد داد.
  3. اتیلن اکساید: این روش از طریق گازهای استریل با دمای 60 الی 70 درجه سانتی­گراد انجام می‌ شود.
  4. پرتو دهی با اشعه گاما: اشعه X در این روش باعث استریل می گردد.

اتوکلاو عمودی

خرید بهترین اتوکلاو مارک معتبر ارزان قیمت

اتوکلاوهای عمودی، همانگونه که اشاره شد، از پیشرفته ترین دستگاه های استریل هستند که به کمک علم پزشکی شتافته اند، چرا که اهمیت استریلیزاسیون در این حوزه بسیار بالا است.
اتوکلاو دستگاهی پیشرفته ای می باشد که به هنگام خرید توجه به مارک که نشان دهنده کیفیت دستگاه است، از نکات مهم به شمار می رود.
مرکز فروش دستگاه اتوکلاو، از مطمئن ترین مراکزی است که هم اینک در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین دستگاه اتوکلاو عمودی را با قیمت شگفت انگیز به دست مشتری می رساند.

اگر قصد خرید اتوکلاو عمودی مارک معتبر را دارید و یا می خواهید به لیست قیمت این دستگاه فوق پیشرفته دسترسی داشته باشید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما