خرید اتوکلاو رومیزی 23 لیتری مگا

خرید اتوکلاو رومیزی ۲۳ لیتری مگا در بازار آنلاین امکان پذیر است. این دستگاه پرکاربرد حیاتی با قیمت عادلانه در این مرکز عرضه می گردد. از صفر تا صد خرید مقرون بصرفه را با ما باشید.

آشنایی با مشخصات اتوکلاو 23 لیتری کاوش مگا

دستگاه اتوکلاو یکی از مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات مراکز بهداشتی درمانی (بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، دندانپزشکی ها، مراکز بهداشتی، مراکز عمومی، آزمایشگاه بالینی، تحقیقاتی و میکروبیولوژی و غیره) می باشد که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، برای استریل کردن سطوح وسایل به کار می رود.
این دستگاه پیشرفته را می توان جایگزین ضد عفونی دانست، اما با قابلیت بیشتر، چرا که در عمل ضد عفونی همه ی اشکال حیات (میکروبی) از بین نخواهند رفت.
در فرآیند استریل کردن تمام میکروب ها ی عفونی، انگل ها، قارچ ها و … بطور کامل از طریق حرارت بخار آب تحت فشار یا مواد غیرمتحرک (که شامل روش های شیمیایی و غیر شیمیایی است) از بین خواهد رفت.
بیشترین کاربرد دستگاه اتوکلاو در مراکز پزشکی برای انجام استریلزاسیون و در صنایع شیمیایی برای به عمل آمدن پوشش ها و وکلانش لاستیک و سنتز هیدروترمال است.
اتوکلاوها در سه کلاس اتوکلاو کلاس C، اتوکلاو کلاس B و اتوکلاو کلاس S وجود دارند، که هر کدام دارای قابلیت جداگانه ای هستند.
اتوکلاو با توجه به مدل و نوع شرکت های سازنده دارای انواع مختلفی است. اتوکلاو رومیزی کاوش مگا 23 لیتری با توجه به کاربرد و حتی فروش بالایی که دارد، برتری خود را نسبت به سایر اتوکلاو ها نشان داده است.
این دستگاه درون یک محفظه ی بسته قرار دارد که در دمای بالاتر از ۱۰۰ درجه سانتی گراد کار کرده و در همین مرحله آب را به بخار تبدیل می کند.
این دستگاه در دمای بالا باعث از بین رفتن میکروب ها می شود، پس می تواند گزینه مناسبی برای استریل کردن مواد پلاستیکی حساس باشد.
به یاد داشته باشید، به علت حرارت بالای اتوکلاو، از آن برای استریل کردن شیر یا مواد حساس دیگر استفاده نکنید، چون طعم و ویژگی های ماده تغییر می کند.
از ویژگی های اتوکلاو کاوش مگا 23 لیتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس تمام استیل (درب، طوقه ، مخزن و کاور دستگاه)
  • مجهز به برد دیجیتال با تکنولوژی PWM
  • دارای سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا و سیستم کنترل پسماند دمای المنت
  • مجهز به سیستم کنترل سطح آب الکترونیکی ( قطع برق المنت در زمان کمبود آب)
  • گیره های نگهدارنده درب نشکن و آنتی باکتریال
  • توان مصرفی برق 12 کیلو وات، سه فاز
  • ورودی هوای اطاقک مجهز به فیلتر هوا
  • دارای SSR برند کره ای
  • سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا
  • کنترل سطح آب الکترونیکی ( قطع برق المنت در زمان کمبود آب)
  • مجهز به شیر اطمینان ایتالیایی با گواهی CE و گواهی صلاحیت عملکرد از کشور ایتالیا
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  • دارای مهر استاندارد، ایزو ۱۳۴۸۵، ایزو ۹۰۰۱ و تاییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی

خرید اتوکلاو رومیزی

خرید اتوکلاو رومیزی 23 لیتری برای مطب دندانپزشکی

دندانپزشکی، یکی از مراکز مهمی است که استفاده دستگاه اتوکلاو با کیفیت در آن الزامی می باشد، زیرا به علت حساس بودن کار دندانپزشکی و سرو کار داشتن دائم تجهیزات با دهان بیمار ممکن است سلامت بیماران با این تجهیزات آلوده به خطر بیفتد.

خرید اتوکلاو رومیزی برای دندانپزشکی ها الزامی و باید مطابق با کاربرد و حتی محل قرارگیری اتوکلاو، خریداری شوند. بهترین گزینه برای دندانپزشکی، اتوکلاو ۲۳ لیتری دندانپزشکی است.

مزایای سفارش آنلاین دستگاه های اتوکلاو

خرید اتوکلاو رومیزی به روش اینترنتی امروزه بسیار رواج پیدا کرده، چرا که سفارش آنلاین دارای مزایای بیشماری چون کاهش مسافت های طولانی، حذف دست واسطه گران سودجو، حذف قیمت های اضافی، خرید مستقیم از درب کارخانه و بهره مندی از قیمت مقرون بصرفه، دسترسی به اطلاعات دستگاه و ثبت اینترنتی و آنلاین از مزایای این روش جدید است.

تماس با ما