خرید اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی خارجی

اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی خارجی با ضمانت اصل بودن محصول از طریق این نمایندگی عرضه می گردد، جهت خرید همین حالا سفارش خود را به آسانی ثبت کنید.

اتوکلاو ایرانی یا خارجی؟

همانطور که می دانید، موضوع بهداشت و استریل سازی محیط و ابزار پزشکی از مهم ترین مواردی است که با سلامت بیمار ارتباط تنگاتنگی دارد.
درمورد استریل کردن ابزار و تجهیزات درمانی می توان به دستگاه های اتوکلاو نگاه ویژه ای داشت.
اتوکلاوها مهم ترین و پرکاربردترین دستگاه های موجود در مراکز درمانی و آزمایشگاهی و دندانپزشکی هستند، که از آن ها در راستای (استریل کردن، ضدعفونی کردن، پاک سازی و میکروب زدایی) تمامی تجهیزات و ابزارهای درمانی استفاده می شود.
اتوکلاوها به وسیله عبور دادن بخار آب با دمای بالای 100 درجه سانتی گراد و با فشار بالا به قسمت های داخلی و خارجی ابزار و تجهیزات، عمل استریلیزاسیون را انجام می دهند.
بنابراین استفاده از اتوکلاوها در مراکز درمانی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد، از این رو بازار فروش این محصول همیشه داغ بوده و انواع برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف روانه بازار گردیده اند.
انواع مختلف اتوکلاو عبارتند از:

  • اتوکلاو کلاس N
  • اتوکلاو کلاس S
  • اتوکلاو کلاس B

از بین موارد ذکر شده، اتوکلاو کلاس B بهترین نوع اتوکلاو از نظر کارایی در حوزه دندانپزشکی می باشد.
در بین تنوع بالای برند های عرضه کننده اتوکلاو ایرانی و خارجی در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی برند های داخلی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
پس با انتخاب یک اتوکلاو ایرانی از خروج ارز می توان جلوگیری به عمل آورد. اما ناگفته نماند که برخی از این دستگاه های خارجی نمونه های مشابه داخلی ندارد و باید از نوع خارجی آن استفاده کرد.

اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی

مشخصات بهترین اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی خارجی

اتوکلاو کلاس B یا نوع B را بهترین اتوکلاو برای مطب های دندانپزشکی می دانند زیرا به وسیله پمپ وکیوم قدرتمندی که دارد بخار آب را با حداکثر دما و فشار به درون قسمت های مختلف ابزارهای دندانپزشکی می فرستد و نه تنها بیرون بلکه داخل شیارها و سوراخ های ریز ابزار را استریل و میکروب زدایی می کند.
از مهمترین مشخصات اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی خارجی موارد زیر را می توان نام برد:

  • امکان ارائه در حجم های مختلف و نمایش و چاپ دما و فشار
  • امکان ایجاد خلاء و دارای 4 سیکل کاری
  • دارای قابلیت قفل کردن در دستگاه و سیستم عیب یابی خودکار
  • دارای پمپ وکیوم قدرتمند، دارای خشک کن و مجهز به سیستم خنک کننده حرارتی
  • مجهز به سیتم ارزیابی پمپ خلاء
  • قابلیت استریل کردن ابزار سوراخ دار و قابلیت استریل کردن ابزار شیار دار

وجود انواع مختلف برندهای بی کیفیت داخلی و همچنین نمونه های تقلبی خارجی، مشتریان را دچار سردرگمی می کند و باعث شده اتوکلاو اصل با قیمت مناسب به سختی پیدا شود.
همانگونه که می دانید این روزها خرید دستگاه های خارجی به دلیل افزایش روز افزون نرخ ارز و دلار، فروشندگان و مشتریان را دچار معضل عمده ای کرده است.
اما سوال مهم این است که برای خرید اتوکلاو خارجی چه باید کرد؟
پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز خصوصا دندانپزشکان محترمی که قصد خرید دارید، تهیه اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی از این مرکز فروش با تجربه و مطمئن می باشد.

سفارش آسان اتوکلاو به قیمت روز

اگر خواهان دستگاه های اتوکلاو خارجی هستید دیگر لازم نیست هزینه زیادی بپردازید و محصول مورد نظر خود را گران قیمت تهیه کنید.
فقط کافی است دستگاه اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی مورد نظر خود را به آسانی از طریق این مرکز فروش سفارش دهید.

مجموعه ما دستگاه اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی خارجی را با ضمانت بر اصل بودن تمامی قطعات محصول و سالم بودن کل دستگاه و همچنین ارزان ترین قیمت روز در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. هم اکنون با همکاران ما در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت کنید.

تماس با ما