جدیدترین قیمت اتوکلاو توکان طب مدل ایستاده

اتوکلاو توکان طب مدل ایستاده را با مرغوب ترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت، می توانید از این مجموعه که دارای جدیدترین انواع اتوکلاو هست، به صورت اینترنتی خریداری کنید.

چگونه اتوکلاو خوب را بشناسیم؟

دستگاه اتوکلاو مهم ترین و پرکاربردترین وسیله جهت استریل سازی و میکروب زدایی انواع تجهیزات درمانی می باشد. این دستگاه با ایجاد یک محیط خلا در فضای بسته، آب را به بخار آب 100 درجه تبدیل کرده و با فشار بسیار زیاد به مدت 20 دقیقه عمل استریلیزاسیون را بر روی ابزار آلات پزشکی انجام می دهد.
اتوکلاوها در انواع کلاس های مختلف و با حجم های متفاوت از 18 لیتر تا 300 لیتر موجود بوده و بنا به نوع مصرفی که دارند تولید شده و به بازار عرضه می گردند.
اتوکلاو خوب دارای ویژگی های زیر است:

  • برای ایمنی بیشتر امکان قفل کردن درب دستگاه را دارد.
  • امکان تنظیم و انتخاب سیکل دلخواه کاربرد آن را بیشتر می کند.
  • مجهز به سیستم ارزیابی پمپ خلاء و مجهز به سیستم خنک کننده حرارتی می باشد.
  • دارای کنترلر و خشک کن است.
  • دارای پمپ وکیوم قدرتمند و قابلیت استریل کردن ابزار سوراخ دار و شیاردار را دارد.

شایان ذکر است که اتوکلاوها در 2 نوع رومیزی و ایستاده موجود می باشند. که نمونه ایستاده آن با حجم بیشتر امکان استریل کردن تجهیزات بزرگتر را دارد.
نکته بسیار مهم و مورد توجه شناخت مواردی است که اتوکلاو آن ها را استریل نمی کند، مثل مواد شیمیایی سمی، مواد شیمیایی قابل تبخیر، داروهای سرطان زا، مواد رادیو اکیو و دیگر مواردی که در اثر حرارت امکان تبخیر شدن را دارند.

چرا اتوکلاو توکان طب بخرم؟

از آن جایی که اتوکلاوها ضروری ترین دستگاه های مورد استفاده در تمامی مراکز درمانی می باشند، در نتیجه قیمت این دستگاه بسیار بالاست. همچنین کیفیت این دستگاه مهم ترین نکته جهت طول عمر بخشیدن به کارایی اتوکلاو می باشد.
از این رو خرید از یک مجموعه که خود تولید کننده انواع دستگاه های اتوکلاو با بهترین کیفیت در قطعات به کار رفته در دستگاه باشند به صورت مستقیم، می تواند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه عمل کند.
به جرات می توان گفت مرکز تولید و پخش اتوکلاو توکان طب، مرغوب ترین انواع اتوکلاوها را با قیمتی باور نکردنی عرضه می کند.

اتوکلاو توکان طب

فروش اتوکلاو ایستاده قیمت جدید

نمایندگی فروش اتوکلاو توکان طب به عنوان شناخته شده ترین مرکز فروش در ایران، با کیفیت ترین دستگاه ها را ساخته و به فروش می رساند.
برای خرید اتوکلاو توکان طب ایستاده با ارزان ترین قیمت موجود در بازار، دیگر لازم نیست به صورت حضوری به بازار مراجعه کرده و وقت خود را تلف کنید. زیرا دستگاه های موجود در بازار نه تنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند بلکه به وسیله دلالانی سودجو با قیمت بالایی به فروش می رسند.
شما خریداران گرامی می توانید با خیال راحت در محل کار خود دستگاه اتوکلاو توکان طب را باکیفیت بالا و اقتصادی ترین قیمت جدید بازار، به راحتی سفارش داده و خریداری کنید.
کارشناسان فروش ما به صورت رایگان شما را در امر خرید انواع اتوکلاو راهنمایی خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت می توانید به صورت اینترنتی با این مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

تماس با ما