تولید و فروش اتوکلاو محیط کشت آزمایشگاهی

اتوکلاو محیط کشت به عنوان پرکاربردترین اتوکلاو آزمایشگاهی تولید شده می باشد که توسط این نمایندگی عرضه می شود. شما می توانید برای خرید ارزان ترین دستگاه استریل کننده از طریق این مرکز فروش معتبر به صورت آنلاین اقدام کنید.

اهمیت استفاده از اتوکلاو محیط کشت

همان طور که می دانید در تمامی مراکز درمانی فرآیندهایی صورت می پذیرد که پس از اتمام آن فرآیند باید عملیات بی خطر سازی تجهیزات انجام گیرد.
به طور مثال در یک عمل جراحی و یا یک عملیات دندانپزشکی تعداد قابل توجهی از ابزارآلات مورد استفاده پزشک قرار می گیرند که پس از آن عمل، حاوی مقادیر قابل توجهی باکتری، عفونت و ویروس خواهند بود. این موارد قابل سرایت بوده و می تواند فرد دیگر را مریض کند.
از این رو باید تمامی ابزارآلات و تجهیزات یک حوزه درمانی پس از انجام هر دفعه عملیات به طور کامل استریل گردند. یکی از دستگاه های ضدعفونی کننده در این زمینه اتوکلاو نام دارد.
اتوکلاوها بهترین و پرکاربردترین دستگاه ها در همه مراکز درمانی می باشند که وظیفه میکروب زدایی و استریلیزاسیون انواع تجهیزات جامد پزشکی را بر عهده دارند.
از اتوکلاوها به طور کلی در بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و … استفاده می شود. در آزمایشگاه ها از آن جایی که آزمایشات و تحقیقات صورت می گیرد نیز واجب است وسایل بعد از هر بار استفاده استریل شوند.
اتوکلاو آزمایشگاهی که به آن اتوکلاو محیط کشت نیز می گویند در حجم های مختلفی موجود می باشد که قابلیت ضدعفونی کردن تمامی ابزار به کار رفته در حین یک آزمایش را دارد.

اتوکلاو محیط کشت

نکات مهم در خرید اتوکلاو مناسب آزمایشگاه ها

همانطور که متوجه شدید امروزه وجود یک دستگاه اتوکلاو کارآمد و با کیفیت، از اصلی ترین واجبات یک مرکز درمانی و به خصوص آزمایشگاه به شمار می رود.
در نتیجه تمامی آزمایشگاه ها موظف اند که به وسیله حداقل یک اتوکلاو، مجهز باشند. از این رو بهتر است تا قبل از خرید انواع اتوکلاو برای یک محیط درمانی نکاتی را در نظر قرار داد.
از جمله مهم ترین نکات در خرید اتوکلاو آزمایشگاهی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • توجه به میزان ابزاری که قرار است در روز استریل شوند، به جهت خرید حجم مناسب اتوکلاو
  • توجه به مدت زمان چرخه استریل در اتوکلاو
  • توجه به میزان دما و فشار قابل استفاده حین فرآیند استریلیزاسیون
  • ایجاد یک فضای کافی و خاص برای قرار گیری دستگاه

فروش مستقیم اتوکلاو به قیمت روز

به جرات می توان گفت که اتوکلاو بیمارستانی پرکاربردترین دستگاه استریل کننده در حوزه های پزشکی و درمانی محسوب می شود.
مراکز فروش فراوانی در اکثر شهرهای ایران مشغول به فعالیت هستند و انواع اتوکلاو را در ابعاد مختلف به دو صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسانند. خرید نازل ترین قیمت دستگاه اتوکلاو به صورت اینترنتی، تنها از طریق این نمایندگی امکان پذیر می باشد.
بازرگانی ما به عنوان یک نمایندگی معتبر در فروش دستگاه های پزشکی و پیراپزشکی، محصولات خود را به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت خود به خریداران عرضه می کند. همچنین این نمایندگی نسبت به سایر مراکز فروش، با حذف کلیه واسطه ها قیمت تضمینی دستگاه های خود را برای مشتریان در نظر گرفته است.
اگر خواستار اتوکلاو محیط کشت با ارزان ترین قیمت روز هستید، اگر می خواهید یک خرید مقرون به صرفه و پرسود را تجربه کنید، همین حالا از فروشگاه اینترنتی ما خرید کنید.

تماس با ما