تولید دستگاه فور ۵۵ لیتری درجه یک

دستگاه فور ۵۵ لیتری درجه یک را با کمترین قیمت بازار از همین مجموعه تهیه نماید. این مجموعه تولید دستگاه فور را با آخرین سیستم انجام داده و همراه با گارانتی عرضه می نماید.

 دستگاه فور چیست؟

دستگاه فور وظیفه دارد تا تجهیزات مورد نظر را توسط حرارت غیر مستقیم خشک ضدعفونی و استریل بنماید. از این دستگاه جهت استریل نمودن وسایل بهداشتی، درمانی استفاده می شود که توانایی تحمل دمای بالای 160 تا 180 درجه سانتی گراد را دارند.
دستگاه فور دارای بدنه فولادی بوده و معمولاً به فن، زمان سنج، حرارت سنج، تنظیم کننده درجه حرارت، ترموستات و سیستم ارت مجهز می باشد. به وسیله این دستگاه می توان، سوزن، تیغ، قیچی، نوک الکتروکوتر، مته و اره جراحی را ضدعفونی نمود.
جهت سرویس دستگاه فور، لازم است هر روز واشر نسوز آن را بازبینی کرد. رعایت این نکته ضروری است که نباید پس از اتمام کار تا زمانی که درجه حرارت دستگاه از 50 درجه سانتی گراد کمتر نشده در دستگاه را باز کرد.

مشخصات دستگاه فور ۵۵ لیتری

ظرفیت دستگاه فور با توجه به کاربردی که در مطب ‌ها و یا آزمایشگاه‌ ها دارد می تواند متفاوت باشد. همچنین جریان گرمای خشک توانایی از بین بردن تمامی میکروارگانیسم ‌ها از جمله پریون و اندوسپور باکتری ها را ندارد.
دستگاه های فور توانایی ضد عفونی به وسیله حرارت خشک را داشته و دستگاه اتوکلاو ضدعفونی به وسیله بخار آب مرطوب را انجام می دهد. زمانی که به محیط کاملا استریل با ضریب بالا احتیاج باشد، لازم است تا از دستگاه ‌هایی با فشار بالای بخار آب به همراه دما( اتوکلاو) استفاده نمود.
دستگاه فور ۵۵ لیتری همان طور که از نامش پیداست دارای ظرفیت ۵۵ لیتری بوده و دارای سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند P.I.D می باشد. در سه دیواره دستگاه المنتی جهت هم دمایی بیشتر دستگاه وجود دارد.

گستره دمایی دستگاه فور ۵۵ لیتری از 60 الی 200 درجه سانتی گراد بوده و بدنه آن از ورق فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. اتاقک داخل دستگاه فور ۵۵ لیتری استنلس استیل نگیر و دو سینی استیل و دریچه تخلیه هوا دارا می باشد.

دستگاه فور ۵۵ لیتری

نکات ایمنی در هنگام استفاده از فور

در هنگام استفاده از دستگاه فور ۵۵ لیتری لازم است نکاتی را رعایت کنید تا از بروز اتفاق یا خرابی دستگاه شما جلوگیری شود.
پیش از استفاده از استاندارد بودن دستگاه و نیز کالیبره شدن آن به وسیله آزمایشگاه های رفرانس اطمینان حاصل فرمایید.
برخی از نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه فور عبارتند از:

  • همیشه جهت متصل کردن هر وسیله برقی مثل دستگاه فور به برق، از پریزهای دارای سیم اتصال به زمین یا همان ارت استفاده نمایید.
  • تا جایی که ممکن است حین استفاده از دستگاه از زمان سنج استفاده نمایید. این امر سبب می شود دستگاه بیهوده روشن نمانده و المنت ها نسوزند.
  • دو یا چند دستگاه فور را به یک پریز متصل نفرمایید.
  • حین قطع برق به هیچ وجه دستگاه را به پریزهایی که با سیستم برق اضطراری عمل می نمایند متصل ننمایید تا سبب ایجاد بار اضافی روی سیستم و خرابی دستگاه نگردد.
  • جهت پیشگیری از سوختگی های احتمالی، حین گشودن درب دستگاه هرگز صورت یا سایر اعضای حساس بدن خود را به درب دستگاه نزدیک نفرمایید.

مرکز خرید دستگاه فور تولید جدید

اگر پس از خواندن مطالب بالا متوجه شدید که به دستگاه فور ۵۵ لیتری احتیاج دارید، حال باید به دنبال مرکز خرید این دستگاه باشید.
مراکز بسیاری در سطح کشور اقدام به فروش و عرضه این دستگاه ضد عفونی می کنند.

این مرکز خرید این دستگاه را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن عرضه می کند تا فروش دستگاه فور از استقبال بالایی برخوردار گردد. یکی از بهترین مراکز خرید دستگاه فور این مجموعه می باشد که با سود کم، مشتریان دائمی خود را دارد. با خرید از این مجموعه از گارانتی معتبر دستگاه فور بهره مند شده و دستگاه اصل و با کیفیت را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

تماس با ما