اتوکلاو یوروندا کلاس B با بهترین قیمت بازار

اتوکلاو یوروندا کلاس B به عنوان یکی از مارک های خوب اتوکلاو دندانپزشکی در ظرفیت های مناسب 18 و 24 لیتری، بهترین قیمت بازار را در همین مجموعه فروش دارد.

آشنایی با دستگاه اتوکلاو

دستگاه اتوکلاو به عنوان اصلی ترین و پرکاربردترین وسیله جهت استریل کردن و میکروب زدایی از انواع تجهیزات درمانی می باشد. این دستگاه ها در تمامی مدل ها طی یک روش یکسان عملکرد دارند.
اتوکلاوها با ایجاد یک محیط خلا در فضای بسته، آب را به بخار آب 100 درجه تبدیل کرده و با فشار خیلی زیاد در مدت زمان مشخص عمل استریلیزاسیون را بر روی تمامی انواع ابزار آلات پزشکی انجام می دهد.
اتوکلاوها در انواع کلاس های مختلف و با حجم های متفاوت بسیار کوچک، متوسط و بسیار بزرگ از 18 لیتری تا 300 لیتری موجود بوده و بنا به نوع تجهیزاتی که قرار است استریل کنند، به بازار عرضه می گردند.
یک دستگاه اتوکلاو خوب و با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:

  • برای ایمنی بیشتر امکان قفل کردن درب دستگاه در آن تعبیه شده است.
  • امکان تنظیم و انتخاب سیکل دلخواه برای پزشک موجود می باشد.
  • دارای کنترلر و سیستم خشک کن است.
  • دارای خشک و پمپ وکیوم می باشد.

شایان ذکر است که اتوکلاوها علاوه بر کلاس های مختلفی که دارند در 2 نوع رومیزی و ایستاده نیز موجود می باشند که بنا به کارکرد منحصر به فردی که دارند می توان بهترین مدل را تهیه نمود و استفاده کرد.
اتوکلاو کلاس B دندانپزشکی را دندانپزشکان محترم می توانند برای مطب و یا کلینیک خود تهیه نموده و از کاربردهای آن بهره ببرند.

اتوکلاو یوروندا کلاس B

نکات مهم قبل از انتخاب اتوکلاو یوروندا کلاس B

اتوکلاوها انواع مختلفی دارند که به نمونه های متفاوت آن ها به اصطلاح کلاس گفته می شود. دستگاه های اتوکلاو در سه مدل کلاس n، s و b تقسیم بندی می شوند. با این وجود اتوکلاو کلاس B مناسب برای استریلیزاسیون تجهیزات دندانپزشکی هستند و در کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
قبل از خرید اتوکلاو یوروندا کلاس B به عنوان بهترین دستگاه موجود در بازار، نکاتی را مد نظر قرار داد، از جمله:

  • توجه به ظرفیت و حجم اتوکلاو نسبت به تعداد تجهیزاتی که روزانه باید استریل شوند.
  • توجه به مدت زمان استریلیزاسیون توسط دستگاه اتوکلاو.
  • توجه به داشتن لوازم جانبی و دیگر تجهیزات موجود در دستگاه.
  • دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش.
  • خرید دستگاه اتوکلاو از یک مرکز شناخته شده.

جالب است بدانید که استفاده از دستگاه استریلیزاسیون از جمله انواع اتوکلاو برای استریل نمودن و میکروب زدایی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بسیار واجب و ضروری می باشد. بنابراین توصیه می شود که چنین دستگاهی را به صورت اختصاصی از فروشگاه های معتبر و رسمی خریداری نمود.

فروش اتوکلاو ایتالیایی یوروندا قیمت مناسب

نمایندگی فروش اتوکلاو یوروندا کلاس B به عنوان شناخته شده ترین مرکز فروش در ایران، با کیفیت ترین دستگاه های ساخت ایتالیا را به فروش می رساند.
برای خرید انواع دستگاه اتوکلاو ایتالیایی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار، دیگر لازم نیست به صورت حضوری به بازار مراجعه کرده و وقت خود را هدر دهید. زیرا دستگاه های موجود در بازار نه تنها از کیفیت اصل برخوردار نیستند بلکه به وسیله دلالان سودجو با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند.
شما خریداران گرامی می توانید با خیال راحت در محل کار خود دستگاه اتوکلاو یوروندا E9 را با همان کیفیت اصل و اقتصادی ترین قیمت موجود در بازار، از طریق این نمایندگی فروش به راحتی سفارش داده و خریداری کنید.

کارشناسان فروش ما به صورت رایگان شما را در امر خرید انواع اتوکلاو ایتالیایی راهنمایی خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت دستگاه اتوکلاو یوروندا می توانید به صورت اینترنتی با این فروشگاه معتبر در ارتباط باشید و سفارش آنلاین خود را به ثبت برسانید.

تماس با ما