آخرین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

آخرین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی را در نمایندگی های اصلی فروش اینترنتی می توان یافت زیرا در بازار نرخ های متفاوتی برای فروش وجود دارد اما با خرید از نمایندگی های اصلی فروش اینترنتی می توان این دستگاه را با قیمت واقعی و ارزان تری سفارش داد.

مشخصات اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی تکنوگاز

یکی از تجهیزاتی که در دندان پزشکی برای استریل ابزارهای پزشکی با بخار آب در دما و فشار بالا کاربرد دارد دستگاه اتوکلاو است.
دستگاه اتوکلاو تکنو گاز که با کیفیت بالایی در بازار عرضه شده است دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفردی است که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • این دستگاه دارای پرینتر است که موجب مستند سازی عمل استریلیزاسیون می شود.
  • امکان آب گیری به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد.
  • قابلیت تخلیه خودکار آب مخزن کثیف وجود دارد.
  • این دستگاه کار استریل را به واسطه پمپ وکیوم قدرتمند در چهار مرحله انجام می دهد.
  • جهت افزایش دقت دستگاه دو سنسور اندازه گیری دما در داخل چمبر وجود دارد.
  • این دستگاه از قفل سه مرحله ای (دینامیکی، الکترومگنتی و الکترونیکی ) جهت ایمنى بیشتر استفاده می‌کند.
  • باعث ایجاد خلا جزء به جزء سه مرحله ای تا فشار ۰٫۹ بار می شود.
  • هشت سیکل کاری برای استریل و ۲ سیکل ۱۳۴ درجه ( بدون پوشش و با پوشش ) دارد.
  • دارای قابلیت درج SD Card برای آپدیت نمودن دستگاه است.
  • مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است که در صورت مشکل می تواند مشکلات پیش آمده در عمل استریل را اطلاع دهد.
  • دارای مصرف انرژی کم و بهینه می‌باشد.
  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت است.
  • طول عمر بالا و هزینه نگهداری پایینی دارد.
  • طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد.
  • دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است.

اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

چرا اتوکلاو ایتالیایی بخرم؟

سوالی که خیلی از خریداران اتوکلاو به پیشنهاد مشاورین فروش اتوکلاو وارد هستند این است که چرا اتوکلاو ایتالیایی؟
زیرا دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا است که این امر میزان کیفیت کالا را بالاتر برده است و امنیت دستگاه را تضمین می کند.

همچنین از آنجایی که جنس چمبر و قسمت های داخلی این دستگاه تمام ضد زنگ است در مجاورت با دما و فشار بالا هیچ آسیب دیدگی خاصی برای دستگاه به وجود نمی آید.

چگونه اتوکلاو مارک معتبر خریداری کنیم؟

امروزه، یکی از وسایل پر استفاده و پرفروش اتوکلاوها هستند که در تمام مراکز پزشکی بکار می روند. اما، واسطه گری های بی پایه و اساس در این بین باعث شده تا پزشکان برای خرید دستگاه های اتوکلاو دچار تردید شوند زیرا، دستگاه هایی به اسم مارک های بنام اما با بدترین کیفیت در بازار پخش می کنند.
در ایران شرکت های معتبری وجود دارد که، با تولید بهترین اتوکلاو ها و با قابلیت های فراوان و مارک های معتبر و معرف افراد باعث شده اند تا این بی اعتمادی و تردید، به درجه پایینی برسد و آنها این اتوکلاو ها را با قیمت های بسیار به صرفه و ارسال سریع تحویل بگیرند.
البته باید گفت که، علاوه بر اتوکلاو های داخلی، در خارج کشور هم نیز اتوکلاو های باکیفیت و معتبری ساخت و تولید می شود که مشتریان و طرفداران مختص به خود را داراست. این اتوکلاوها علاوه بر ویژگی ها و مشخصاتی که در مطالب قبل از آنها نام برده شد، در طرح های زیبایی هم به تولید می رسند که همین امر باعث می شود مشتریان بیشتر به آنها جذب شوند.
اگر بخواهید اتوکلاو های وارداتی خریداری کنید، بهتر است به نمایندگی های معتبر این وسیله های ارزشمند مراجعه کنید تا ضمن مطمئن بودن از مارک اصل دستگاه، در نمایندگی ها با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

قیمت مناسب و به روز اتوکلاو دندانپزشکی

قیمت دستگاه اتوکلاو تکنوگاز به عواملی از جمله برند دستگاه، قابلیت ها، اندازه و سایز اتوکلاو، امکانات و آپشن های دستگاه بستگی دارد.
مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش اینترنتی معتبر دستگاه را سفارش بدهند.

در این نوع خرید چون دست مافیا به عنوان واسطه وجود ندارد مشتریان می توانند کالا را با قیمتی مناسب و ارزان تر و با کیفیت بالاتری بخرند در ضمن از هزینه های اضافی خوداری کرده و در کمترین زمان ممکن و به راحتی کالا را دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما