قیمت اتوکلاو 25 لیتری ایران تولید

قیمت اتوکلاو ۲۵ لیتری ایران تولید به نسبت سایر دستگاه های هم رده در بازار بسیار مناسب و اقتصادی است، همواره برای تهیه بهترین دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

آیا با دستگاه اتوکلاو و کاربرد های آن آشنایی دارید؟
آیا می دانید که چه عواملی می تواند در کارکرد بهتر دستگاه اتوکلاو موثر باشد؟
کیفیت دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی ایران تولید چگونه است؟
آیا می دانید که چگونه می توان مناسب ترین قیمت اتوکلاو ۲۵ لیتری را به دست آورد؟
تولید دستگاه های اتوکلاو کمک زیادی به رفع شدن مشکلات استریل در مراکز بهداشتی و درمانی کرده است، در حال حاضر انواع مختلف دستگاه اتوکلاو از لحاظ حجم، ظرفیت و برندهای سازنده به بازار ارائه شده اند تا با استفاده از آن ها مشکلات زیادی در مراکز درمانی برطرف گردد.
جهت دریافت پاسخ مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا و آشنایی با بهترین مرکز خرید دستگاه اتوکلاو تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت اتوکلاو 25 لیتری

دستگاه اتوکلاو چیست؟

دستگاه اتوکلاو وسیله بسیار تخصصی و با سابقه قدیمی برای استریل انواع وسایل مختلف است.
دستگاه اتوکلاو انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام از این انواع و اقسام آن می توانند یک کار مفید را با هدف استریل وسایل انجام دهند.
در واقع کار تمام دستگاه های اتوکلاوی که در صنعت، پزشکی، آزمایشگاه، مراکز زیبایی و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی است.
تمامی اتوکلاوها کار استریل را انجام می دهند اما روش کار و همچنین وسایلی که مورد استریل قرار می‌گیرند متنوع و متفاوت است.

دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی ۲۵ لیتری یکی از انواع دستگاه های اتوکلاو بخار هستند که می‌توانند با فشار بالای بخار آب اشباع و مرطوب کار استریل وسایل مختلف فلزی را انجام دهند.
هر دستگاه اتوکلاو قادر است کار استریل را به صورت ۱۰۰% تضمینی انجام داده و تمام میکروب‌های عفونی و غیرعفونی بیماری زا را از بین ببرد.
در مورد کاربرد دستگاه اتوکلاو کوچک ۲۵ لیتری آزمایشگاهی در ادامه مطالب بیشتری بخوانید.
اما این نکته را در گوشه ای از ذهنتان داشته باشید که قیمت اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی در مقایسه با کاربرد و کیفیت آن بسیار ناچیز است.

پارامترهای موثر در عملکرد بهتر اتوکلاو

از دستگاه های اتوکلاو در جهت سترون سازی کلیه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، داروسازی و بسیاری از مراکز دیگر استفاده می‌ شود.
سترون سازی به معنی از بین بردن هرگونه میکروارگانیسم موجود بر روی تجهیزات پزشکی است که با عمل سترون سازی تمامی تجهیزات از هرگونه آلودگی مانند خون و یا مدفوع و مواردی از این قبیل به صورت کامل پاکسازی می شود.
لازم است تا محیط های کشت در آزمایشگاه ها به شکل کامل و اصولی مورد استریل قرار بگیرند تا برای مراحل بعدی آزمایش بتوان از آنها استفاده کرد.
دستگاه های اتوکلاو از لحاظ شکل ظاهری، حجم و نوع کاربرد در تنوع بالایی وجود دارند؛ اما همه آنها بر طبق اصول خاصی عمل می ‌کنند که با خیال راحت می توان تمامی لوازم استریل شده توسط دستگاه اتوکلاو مورد استفاده مجدد قرار داد.
توجه کافی داشته باشید فرآیند سترون سازی باید مطابق برخی از پارامترها انجام شود تا نتیجه دلخواه به وجود بیاید. در این بخش به برخی از مهمترین پارامترهای موثر در عملکرد بهتر دستگاه اتوکلاو می پردازیم:

  • دما
    معمولاً دستگاه‌ های اتوکلاو با چندین دمای مختلف عمل استریل را انجام می‌ دهند که بهترین دما برای از بین بردن هرگونه میکروارگانیسم دمای ۱۲۱ درجه سانتیگراد تا دمای ۱۳۴ درجه است.
  • زمان
    بر روی دستگاه های اتوکلاو چندین برنامه زمانی قرار دارد که باید با توجه به نوع جنس و حجم آلودگی این زمان انتخاب شود، البته عامل دیگری مانند حجم محفظه اتوکلاو و میزان فاصله نزدیکی ظروف به یکدیگر نیز سبب می شود تا مدت زمان قرار گیری در اتوکلاو افزایش پیدا کند.
  • فشار
    فشار درون محفظه باید بیشتر از حد افزایش نقطه جوش باشد، تا بتواند به خوبی عملکرد از بین بردن میکروب ها را انجام دهد، مناسب ترین فشار زمانی به وجود می ‌آید که نقطه جوش آب به بالاتر از ۱۲۱ درجه سانتیگراد برسد.
  • حجم نمونه و ظرفیت اتوکلاو
    هر چقدر که ظرفیت اتوکلاو بیشتر باشد حجم نمونه بیشتری را می‌توان درون دستگاه قرار داد و در صورت کم بودن ظرفیت دستگاه و قرار گرفتن حجم زیادی از نمونه ها باید مدت زمان استریل بیشتر گردد.
  • ظروف ثانویه
    اگر نمونه ها را توسط ظرف ها و سینی های خاص درون محفظه اتوکلاو قرار دهند که از جنس فلز باشند مدت زمان قرار گیری نمونه در محفظه دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی کاهش می یابد و در صورت وجود ظروف پلاستیکی باید چند دقیقه بیشتر درون دستگاه قرار بگیرد.

قیمت اتوکلاو 25 لیتری

کاربرد دستگاه های اتوکلاو کوچک ۲۵ لیتری چیست؟

این دستگاه‌ های اتوکلاو آزمایشگاهی از دسته اتوکلاو های کلاس n محسوب می شوند و توانایی این را ندارند که بتواند ابزارهایی که دارای پوشش خارجی یا متخلخل هستند را نیز استریل کنند.
دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی کوچک ۲۵ لیتری ایستاده در آزمایشگاه ها برای استریل وسایل آزمایشگاهی بسیار پرکاربرداند.
این اتوکلاوهای آزمایشگاهی کوچک می‌ توانند تمام باکتری‌ ها، ویروس‌ ها، قارچ‌ ها و انگل هایی را که در وسایل آزمایشگاهی وجود دارد به صورت کامل پاکسازی کنند.
اما نکته قابل توجه این است که دستگاه‌ های اتوکلاو آزمایشگاهی ۲۵ لیتری هنگام استریل دمای بالایی را تولید می ‌کنند بنابراین نمی توان وسایل پلاستیکی و کاغذی را که به دمای بالا حساس اند، در درون این دستگاه ‌ها قرار داد.
علت ایجاد دمای بالا در اتوکلاو آزمایشگاهی کوچک این است که برخی از باکتری ‌ها به حرارت مقاومت نشان می ‌دهند، بنابراین دمای اتوکلاو آزمایشگاهی تا ۲۱ درجه سانتیگراد نیز بالا می‌رود تا بتواند تمامی این میکروب ها را از بین ببرد.

قیمت اتوکلاو ۲۵ لیتری از شرکت ایران تولید

قیمت اتوکلاو 25 لیتری که شرکت ایران تولید به بازار عرضه می کند بسیار مناسب است.
در حال حاضر این دستگاه استریل در بازار با برندهای داخلی و خارجی در حال فروش است و قیمت‌ های نجومی برای آن به شما پیشنهاد خواهد شد. فروشنده ها و واسطه‌ های سودجو همیشه به فکر این هستند که بتواند مبلغ قابل توجهی را بر روی مبلغ اولیه که تولیدی یا شرکت بر روی دستگاه قرار داده است، بکشند؛ بنابراین خرید از ما به عنوان یک فروشنده مستقیم از کارخانه تولید کننده ایران تولید می تواند برایتان بسیار اقتصادی باشد.
ما با توجه به نرخ نامه که شرکت ایران تولید برای دستگاه اتوکلاو به ما داده است کار فروش را انجام می‌دهیم و اگر می خواهید قیمت اتوکلاو 25 لیتری مقرون به صرفه ای را برای دستگاه اتوکلاو بپردازید ارتباط با ما یعنی ارتباط با شرکت ایران تولید. این فرایند ارتباط مستقیم با ایران تولید به این معناست که می توانید خرید اقتصادی را تجربه کنید.
به صورت کلی دستگاه‌ های اتوکلاو آزمایشگاهی کوچک ۲۵ لیتری می توانند کاربردهای بسیار مهمی را در صنعت استریل داشته باشند.

این دستگاه‌ها دارای قیمت مقرون به‌صرفه هم نیز هستند بنابراین اگر می خواهید برای خرید یک دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی اقدام نمایید اندازه ۲۵ لیتری آن می تواند، برایتان بسیار کارگشا باشد.

قیمت اتوکلاو 25 لیتری

کیفیت دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی ایران تولید در بازار

ایران تولید، یکی از کمپانی های بسیار اثر گذار در دنیای تولید تجهیزات استریل است و در ایران توانسته با محصولات با کیفیتی که به افراد متقاضی ارائه کرده است در طی سالیان اخیر اعتبار خوبی را برای خود کسب کند.
علاوه بر این اتوکلاوهای ساخته شده تولیدی ایران تولید توانسته است در خارج از مرزهای ایران نیز خوش بدرخشد.
ایران تولید توانسته است مانند تمام رقیبان داخلی و خارجی خود دستگاهی مطابق استانداردهای بین المللی ساخته و به بازار عرضه کند.
این دستگاه دارای کیفیت بسیار بالایی است و تمام قطعات آن از جنس استیل ضد زنگ هستند.

با توجه به مطلب فوق ماندگاری این دستگاه بسیار بالا است و شما می توانید یک خرید خوب را با خرید اتوکلاو از ایران تولید تجربه کنید.

سرمایه گذاری با خرید دستگاه اتوکلاو ایران تولید

دستگاه اتوکلاوی که دارای بدنه مقاوم باشد و قطعات آن و بر اساس استانداردهای روز ساخته شده باشد می تواند سالیان طولانی کار استریل را بدون هیچگونه مشکلی انجام دهد.
با توجه به این مطلب اگر شما هنگام خرید خود دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید دستگاه خوبی را تهیه کنید، به نوعی سرمایه‌گذاری خوبی را در عرصه تجهیزات استریل انجام داده اید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید مناسب ترین قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی را خریداری کنید حتما از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز اقدام نمایید تا علاوه بر تهیه یک دستگاه باکیفیت، سرمایه‌گذاری مناسبی را نیز برای سال های آینده انجام دهید.

قیمت اتوکلاو 25 لیتری

چرا خرید آنلاین دستگاه اتوکلاو

اهمیت زیادی که در دستگاه اتوکلاو در روند استریل و ضدعفونی کردن دستگاه ‌ها و تجهیزات پزشکی دارد لازم است در همه مراکز درمانی از این دستگاه استفاده شود.
راه های زیادی جهت خرید دستگاه اتوکلاو وجود دارد که هر کدام از این روش ها ممکن است مزایا و معایبی به دنبال داشته باشد.
در بین تنوع راه‌ های دسترسی به این دستگاه خرید آنلاین اتوکلاو می ‌تواند جزء بهترین روش ها محسوب گردد.
اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که چرا خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو مورد توجه قرار گرفته است؟ در پاسخ باید بگوییم که به دلیل مزایای بسیار زیادی که برای خریداران به دنبال دارد.
در این بخش برخی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی دستگاه اتوکلاو می پردازیم:

  • دسترسی به تنوع بالای دستگاه اتوکلاو بدون صرف وقت و هزینه
  • امکان ثبت سفارش و خرید از اقصی نقاط کشور
  • استفاده از راهنمایی های مشاوران آنلاین حاضر در سایت های فروش
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری
  • پرداخت مناسب ترین قیمت دستگاه اتوکلاو

ثبت سفارش خرید دستگاه اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی

قیمت اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی ایران تولید در فروشگاه ما بسیار مقرون به صرفه است.
مطمئناً می توانید پس از مقایسه فراوانی که بین قیمت و کیفیت اتوکلاو های فروشگاه ما با فروشگاه های دیگر انجام دهید به این نتیجه می رسید که باید خرید خود را از فروشگاه ما انجام دهید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی 25 لیتری را خریداری کنید، با خرید دستگاه از این مجموعه به عنوان مرکز فروش مستقیم شرکت ایران تولید سرمایه‌گذاری عظیمی را برای سالیان سال انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما